Daardie dag op Golgota.

<< vorige

volgende >>

  Die Opstanding Reeks.

Die belangrikste dag.


William Branham.
 

Lees die volledige rekening in...
Daardie dag op Golgota.

Lukas 23:33,
En toe hulle op die plek kom wat Hoofskedel genoem word, het hulle Hom daar gekruisig, en die kwaaddoeners, een aan die regter— en een aan die linkerkant.

Dis so 'n belangrike dag! Dis een van die belangrikste dae van al die dae wat God ooit op die aarde laat aanbreek het. En as dit so belangrik is vir die menslike ras, Golgota, dink ek is dit goed vir ons om terug te gaan en dit te ondersoek en te sien net wat dit vir ons beteken. Want ek is seker in hierdie laat uur waarin ons lewe, soek ons na elke belangrikheid van God wat ons kan ken. En alles wat ons kan uitvind, ons is hier om daarvan te leer, om te sien wat vir ons is, en wat God vir ons gedoen het, en te sien wat Hy belowe het om vir ons te doen. En dis waarvoor ons kerk toe kom.

Dis waarom die prediker preek, dis waarom hy bestudeer en mediteer in die Skrif, en soek na inspirasie, is omdat hy 'n staatsamptenaar van God se mense is. En hy probeer iets vind wat sal... wat God vir Sy mense sou moes sê, iets wat hulle sou help. Miskien mag dit wees, hulle in hulle sondes veroordeel, maar sou 'n hulp wees om hulle op te wek, dat hulle hulle sondes kon verlaat en dan opstaan om die Here te dien. En predikers behoort hierdie dinge te soek.

En hierdie dag, synde so belangrik, een van die grootste dae, laat ons kyk na drie verskillende dinge wat daardie dag vir ons beteken het. Ons kan honderde neem. Maar vanmôre het ek pas drie verskillende, lewensbelangrike dinge gekies waarna ons wil kyk vir die volgende paar oomblikke, wat Golgota vir ons beteken het. En ek bid dit sal elke sondaar wat teenwoordig is veroordeel; dit sal elke heilige op sy knieë laat gaan; dit sal elke siek persoon sy geloof tot God laat opstaan, en wegstap, genees; elke sondaar, gered; kom elke afvallige terug en skaam Hom; en elke heilige, juig, en neem nuwe houvas en nuwe hoop.

Die een groot, belangrike ding wat Golgota vir ons en die wêreld beteken, is, dit het die sondevraagstuk besleg, eens en vir altyd. Die mens is skuldig bevind aan sonde. En sonde was 'n straf wat niemand kon betaal nie. Die straf was so groot dat daar niemand was wat die straf kon betaal nie. Ek glo waarlik dat God dit so verordineer het, dat die boete so groot sou wees dat geen mens dit kon betaal nie, sodat Hy dit Self kon doen. Nou, die straf van sonde was die dood. En ons is almal in sonde gebore, gevorm in ongeregtigheid, het na die wêreld gekom, leuens gespreek. Daarom was daar nie een van ons wat waardig was nie, of, hulle kon niemand op aarde vind wat waardig was nie.

En sonde het nie op die aarde begin nie. Sonde het in die Hemel begin. Lucifer was... Lucifer, die Duiwel, was 'n veroordeelde skepsel vir sy ongehoorsaamheid voordat hy ooit die aarde getref het. Sonde het in die Hemel begin, waar God die Engele geplaas het, ensovoorts, op dieselfde basis waarop Hy mense geplaas het; kennis, die boom van kennis, die boom van die Lewe en die boom van kennis, waar die mens sy keuse kon neem. En toe Lucifer die voorrang gegee is om sy keuse te maak, wou hy iets beter hê as wat God gehad het. Dit het die probleem begin.

En daar was 'n vereiste vir sonde. Die vereiste was dood. Dood was die straf. En dit is, ons kan in groot besonderhede hiervan ingaan, want ek glo nie dat daar net een dood is nie. Daar is een Lewe. Ek glo 'n man wat Ewige Lewe het, kan nooit sterf nie. En ek glo daar is 'n algehele uitwissing van daardie siel wat sondig, want die Bybel het gesê: “Die siel wat sondig, dit sal sekerlik sterf.” Nie die man nie; “Die siel wat sondig.” So, Satan moet sekerlik sterf, om heeltemal vernietig te word. Hoe verskil ek nie van die universaliste wat sê dat Satan gered sal word nie! Hy het gesondig en hy is die skepper van sonde. En sy siel het gesondig; en hy was 'n gees. Daardie gees sal totaal vernietig word, om niks daarvan oor te wees nie.

En toe sonde die aarde getref het, destyds in die begin, soos 'n kombers van duisternis wat uit die hemele val, het dit die aarde letterlik verlam. Dit het elke skepsel op die aarde en die hele skepping van God in slawerny gegooi. Die mens was onder slawerny van dood, siekte, probleme, smarte. Die hele natuur het daarmee saam geval. Sonde was 'n verdoofmiddel wat werklik die aarde verlam het. En toe was ons hier gesit, hopeloos, want elke skepsel op aarde was onderworpe daaraan. En elkeen wat op aarde gebore was, was onderworpe daaraan.

So, dit moes van 'n Plek af kom waar daar geen sonde was nie. Dit kon nie van die aarde af kom nie. Een van ons kon nie die ander verlos nie. Dit moes van 'n Ander kom. Daarom, toe die mens besef het dat hy afgesonder is van sy God, het hy 'n swerwer geword. Hulle het geween. Hulle het gehuil. Hulle het geswoeg. Hulle het rondgedwaal, deur die berge en deur die woestyne, op soek na 'n Stad wie se bouer en maker God was. Want, hy het geweet dat as hy ooit terugkom in die Teenwoordigheid van God, sou hy dit met Hom kon bespreek. Maar daar was geen pad terug nie. Hy het verlore geraak. Hy het nie geweet watter kant toe om te draai nie, so hy het net uitgegaan, gedwaal, probeer om iewers te vind waar hy 'n pad terug na daardie Plek kon vind. Iets aan die binnekant van hom het vir hom gesê dat hy van 'n Plek kom wat perfek was.

Daar is nie 'n persoon hier in hierdie sigbare gehoor vanmôre, of in die gehoor van die magnetiese band waar dit om die wêreld sal gaan nie, daar is niemand hier, of êrens, behalwe wat soek na daardie volmaaktheid nie. Jy kry jou rekeninge betaal, jy dink: “Dit sal dit afhandel.” Wanneer jy jou rekeninge betaal het, dan is daar iemand siek in jou familie. Wanneer die siekte regkom, dan het jy meer rekeninge om te betaal. Die eerste ding wat jy weet, jou hare word grys en dan wil jy weer jonk wees. En daar's die heeltyd iets, voortdurend, en as gevolg van daardie golf van sonde. Maar in jou hart, omdat jy daarna soek, wys dit dat daar 'n Volmaaktheid iewers is. Iewers is daar iets.
-----

Uiteindelik, eendag, dis daardie dag van Golgota, was daar Een wat van die Heerlikheid afgekom het. Een, deur die Naam van Jesus Christus, die Seun van God, Wat uit die Heerlikheid gekom het, en Golgota is gevorm. Dit was die dag dat die prys betaal is en die sondekwessie vir altyd afgehandel was. En dit het die weg oopgemaak na hierdie ding waarna ons honger en dors. Dit het 'n plek van bevrediging gebring. Daar is geen mens wat ooit Golgota besoek en dit gesien het soos dit was, wat ooit dieselfde kan wees nie. Alles wat hy ooit begeer of na verlang het, word vervul wanneer hy daardie plek bereik. Dit was so 'n belangrike dag en so 'n belangrike ding, dit het die wêreld geskud. Dit het die wêreld geskud soos dit nooit tevore geskud is nie. Toe Jesus by Golgota gesterf het en die sondekwessie betaal het...

Het hierdie sondige wêreld 'n verduistering gehad. Die son het in die middel van die dag ondergegaan, dit het 'n senuweeagtige prostrasie gehad. En die rotse het geskud, die berge het geskeur en die dooie liggame het uit die graf gebars. Wat het dit gedoen? God het het Sy aandag toegespits op Golgota. Hy het daardie dier, genaamd Satan, vir ewig gewond. Nou was hy boosaardiger van toe af, want dit het Lig na die menslike ras gebring. En enigeen weet dat 'n gewonde dier op sy gevaarlikste is, kruip rond met sy rug gebreek. Nou, Satan was uitgeslaan by Golgota. Die aarde het bewys dat dit was. Die grootste prys wat ooit betaal is, en die enigste Een wat dit kon betaal, het gekom en dit op Golgota gedoen. Dis waar die groot prys betaal is. Dis een van die dinge.

God het dit vereis. Geen mens was waardig nie. Geen mens was in staat nie. Geen mens kon dit doen nie. En God het gekom, Self, en is menslik gemaak, en het 'n menslike lewe gelei, onder menslike begeertes, en is gekruisig op Golgota. En daar, toe Satan gedink het Hy sou dit nie doen nie, Hy sou nie daardeur gaan nie, het Hy deur Getsémané gegaan en elke versoeking wat enige mens ooit gestaan het. Hy het daardeur gegaan net soos alle mense, maar Hy het die prys betaal.

En dis wat die aarde verduister het. Was soos 'n narkose vir 'n operasie. Wanneer 'n dokter 'n man 'n narkose gee, slaan hy hom eers uit, voor hy dit kan doen. En toe God die operasie vir die Kerk gegee het, het die wêreld 'n narkose gekry, die natuur het 'n stuiptrekking gehad. Geen wonder nie! God, in menslike vlees, was sterwend. Dit was die uur waarna die wêreld gesoek het, tog het baie van hulle dit nie geweet nie. Soos dit vandag is, baie het na hierdie dinge gesoek en tog herken hulle hulle nie. Hulle besef nie die uitweg nie. Hulle probeer steeds plesiere en dinge van die wêreld soek, probeer hulle weg vind.

Daar was, was baie wegwysers wat na daardie dag gewys het, baie groot voorafskaduwings. Dit was voorafgeskadu deur die lam, deur die bul, deur die tortelduif, en al hierdie dinge, maar tog kon dit dit nie breek nie. Dit kon nie daardie doodsgreep breek waar Satan die aarde gehad het nie. Die einste klippe waar hy eenmaal geloop het, op-en-af op die aarde, brandende swawelstene! Lucifer was die seun van die oggend, en hy het op die aarde geloop toe dit 'n brandende vulkaan was. Daardie selfde rotse wat afgekoel het toe Jesus by Golgota gesterf het, het voortgebars uit die aarde.

Die prys wat betaal is en die slawerny van Satan is verbreek. God het teruggeplaas in die hande van die mens, 'n pad terug na waarna hy gesoek het. Hy moes nie meer ween nie. Getref, toe Hy die ruggraat van Satan gebreek het, daar by Golgota, die ruggraat van sonde, van siekte! En dit bring elke sterflike wese op die aarde terug in die Teenwoordigheid van God, met sondes vergewe. Halleluja! Ons sondes is vergewe. Nie meer kan Satan ons van God afweer nie.

Daar's 'n hoofweg gemaak. Daar's 'n telefoon wat daar sit. Daar's 'n lyn na Heerlikheid, bring elke persoon binne bereik van daardie lyn. As 'n man vol sonde is, het dit hom ingeskakel op sentraal. Hy kan vergewe word van daardie sonde. Nie net dit nie, maar daardie sonde word betaal. O! Jy hoef nie te sê: “Ek is nie waardig nie.” Sekerlik, jy is nie, jy sou nooit kon wees nie. Maar 'n waardige Een het jou plek ingeneem. Jy is vry. Jy hoef nie meer te dwaal nie. Jy hoef nie 'n plesiersoekende man hier op die aarde te wees nie. Want:

Daar is 'n fontein gevul met Bloed,
Getrek uit Emmanuel se are,
Waar sondaars wat onder die vloed gedompel is,
Al hulle skuldige vlek verloor.

Jy hoef nie verlore te gaan nie. Daar is 'n hoofweg, en 'n Weg, en dit word die Weg van heiligheid genoem. Die onreine gaan nie daaroor nie. Want hy kom deur die fontein, eers, en dan gaan hy die hoofweg binne.

Hy het die magte van Satan verbreek. Hy het die tronkdeure van die hel oopgemaak vir elke man wat toegesluit was op hierdie aarde, in die tronke, uit vrees dat wanneer hy gesterf het, wat die dood vir hom sou wees. Op Golgota het Hy daardie seldeure oopgemaak, elke gevangene vry laat gaan. Jy hoef nie meer deur sonde afgebreek te word nie. Jy hoef nie meer jou ledemate aan sonde, drink, rook, dobbel, leuens oor te gee nie. Jy kan eerlik, regverdig en regop wees. En Satan kan niks daaraan doen nie, want jy het 'n lyn beetgekry, 'n Lewenslyn wat geanker is in die Rots van die Eeue. Niks kan jou Daarvan skud nie. Geen winde kan jou Daarvan skud nie. Geen niks, nie eens die dood self, kan ons skei van die liefde van God wat in Christus Jesus is nie.

Dis wat Golgota beteken het. Mense wat in slawerny was, is vrygelaat. Mense wat eens onder vrees vir die dood was, kan nie meer die dood vrees nie. 'n Man wat verlang na 'n Stad wie se bouer en maker God is, hy kan op die hoofweg stap en sy gesig na die Hemel rig, omdat hy vry is. Halleluja! Hy is verlos. Hy hoef nie meer te dwaal nie, want daar is 'n manier om te weet of jy reg is of nie. God gee ons Lewe. Ons sondes is weg. Daardie dag by Golgota het die prys betaal.
-----

Eerstens, moet ons soek wat daardie dag beteken het. Tweedens, ons behoort te sien wat daardie dag vir ons gedoen het, nou, wat dit vir ons gedoen het. Nou, derde, laat ons kyk na wat ons behoort te doen vir daardie dag. Wat behoort ons te doen? Eerstens, moet ons daarna kyk, want dis 'n groot dag, grootste van al die dae. Sonde prys was afgehandel. Satan se krag was verbreek. En nou wil ons sien wat ons moet doen in ruil daarvoor. Nou, in terugkeer, toe Jesus gesterf het op Golgota, op Golgota daardie dag, het Hy nie net die prys vir ons sondes betaal nie, maar Hy het ook die prys betaal en 'n weg gemaak sodat ons Hom kon volg; want ons, as die gevalle Adams wat verlos is. Soos die Gees Adam gelei het (die eerste Adam) deur die Gees, wat beheer oor die hele natuur gehad het, dan kan ons (die tweede Adam), of die mense van die aarde wat verlos is deur Christus vanaf die dag van Golgota, Hom volg. Nou, toe Hy op Golgota gesterf het, het Hy 'n weg gemaak. Hy het die Gees opgegee, die Heilige Gees, wat Dit teruggestuur het na die aarde, vir my en jou om volgens te lewe. Dis wat Golgota vir ons beteken, om Hom te volg.

Lees die volledige rekening in...
Daardie dag op Golgota.


“Ek is nie waardig
nie.” Sekerlik,
jy is nie, jy sou
nooit kon wees nie.
Maar 'n waardige
Een het jou plek
ingeneem.


Die Verborgenheid
van Christus.

Engelse nuusbrief webwerf.

Die boek Openbaring.

 

God en Wetenskap
Indeks - Argeologie.

Die Wegraping kom.

 

Hoofonderrig van die
boodskap.

Die Goeie Nuus.
Jesus het gesterwe
vir jou sondes.

Waterdoop.

 
 

Die Bonatuurlike
Wolk.

Vuurkolom.

 

Die graf is leeg.
Hy het opgestaan.

Die Shekinah heerlikheid van God.

Die Voorlopers.

God is Lig.

Die Handelinge van
die Profeet.

Die Godheid het verduidelik.

Die Sewe Kerk Eeue.

Die Sewe Seëls.

God en Geskiedenis
reeks Indeks - Daniël.

Christelike wandel
reeks.

Bybelse Geologie.

 

Noag se Ark.

 

Die stem van die teken.

Oorspronklike sonde.
Was dit 'n appel?

Die naam van God.

Lewende woord reeks.

Die Eindtyd reeks.

Kersfees reeks.

Mitologie
Babilon, die bron.

Hierdie dag word
hierdie Skrif vervul.

Die Patmos Visioen.

 

Die Nikolaïete.

 

Doktriene Van
Bileam.

Daardie Vrou Isébel.

 

Dood. Wat dan?

 

Verborgenheid Babilon.

God en Wetenskap.
Mikrobiologie.

God en Wetenskap.
Kosmologie.

God en Wetenskap.
Die Dinosaurus Mite.

'N Profeet se regverdiging.

Aardbewing oordeel.

Armagéddon.

Die Engel Verskyn.
Huwelik En Egskeiding.

Ons Boodskap Lys.

Argeologie.
S’dom en `Amorra.

  Die Skrif sê...

Daarom, as iemand in Christus is, is hy ‘n nuwe skepsel; die ou dinge het verbygegaan, kyk, dit het alles nuut geword.

2 Korintiërs 5:17


Klik op 'n prentjieOm die volle grootte foto of PDF af te laai.


Die Handelinge van
die Profeet.
(PDFs)

Chapter 9
- The Third Pull

(PDF Engels)

Voor...

Na...

My Lewensverhaal
(William Branham).

(PDF)

How the Angel came
to me.
(PDF Engels)


Boodskap hub...Kies jou taal en aflaai gratis boodskappe van Broer Branham.