Hierdie dag word hierdie Skrif vervul.


  Handelinge van die Profeet reeks.

Hierdie dag word hierdie Skrif vervul.


Pearry Green.

Dit is nie dikwels dat mense bewus is dat die Skrif vervul word nie. Maar as hulle met sulke vervulling gekonfronteer word, ek wonder hoeveel van hulle sou dit aanvaar? Ongetwyfeld MIN, want God bring dit in so eenvoud dat dit weggesteek is vir die “wyse en verstandige”, soos die Bybel sê. Twee gevalle van die Skrif vervul, een uit die lewe van Christus, en een wat tweeduisend jaar later voorkom in die lewe van William Branham, hoewel dit noodsaaklik is vir die mensdom, is deur die meeste oor die hoof gesien.

Die datum was 24 Januarie 1965; die plek Phoenix, Arizona. Die tyd was in die oggend, en Broer Branham was om te praat tydens 'n Internasionale Konvensie vir Volle Evangelie Sakemanne se Broederskap, geborg deur broer Carl Williams. Die boodskap wat Broer Branham die oggend verkondig het geregtig was "Geboortepyne". 'N Paar dae voordat sy vrou hom 'n nuwe Bybel gegee het, een presies soos die een wat hy gebruik het terwyl die Evangelie te verkondig oor die hele wêreld. Op hierdie oggend het hy hierdie nuwe Bybel saam met hom om die diens. Gevolglik sou 'n toneel ontvou wat sou presies vergelyk met die Skrif.

Toe hy die oggend na die preekstoel gekom, nadat hy die gehoor toegespreek het, het hy die nuwe Bybel vir sy teks geopen en begin lees van die gedeelte van die Skrif waar dit praat oor die einde van die tyd en die dinge wat oor die wêreld kom, soos 'n vrou wat geboorte gee. Hy lees af na die onderkant van die bladsy en, as hy draai die bladsy, twee van die nuwe bladsye vas saam sodat die vers wat hy wou lees om voort te gaan met die teks was tussen die bladsye versteek. Hy was verbaas omdat die ander hoofstuk begin die bladsy in presies die regte versnommer waarna hy gesoek het, en tog terwyl hy lees, hy het gevind dat die Skrifverse nie ooreenstem nie.

Hierdie ervaring is aangeteken op die band “Geboortepyne” [“Birth Pains” - engels] waar hy gehoor kan word wat die ministers op die platform vra of dit nie die regte plek vir die vers is nie, of dit nie te vinde in so-en-so 'n plek. Toe hy die bladsye heen en weer draai, nie besef dat hulle vas saam, 'n Chaldeense Priester, Biskop Stanley, Aartsbiskop van die Metropolitaanse Verenigde State vir die Chaldeense Katolieke Kerk, ook as spreker by die konferensie, het op die perron gesit en Broer Branham bekyk. Biskop Stanley was geklee in sy priesterlike klere met sy rooi vest. Hy stap tot Broer Branham en gesê: “Wees standvastig, my seun, want God het 'n doel in hierdie. Gebruik my Bybel hier.” Broer Branham het die Bybel van die priester geneem, lees die teks wat hy nie in staat is om uit te vind was nie, gesluit die Bybel, en oorhandig dit aan die priester, en het sy boodskap voortgesit.

Hy het daardie oggend op die “blok busters” van die Wêreldoorlog 2, en die slootoorlogvoering van die Eerste Wêreldoorlog, wat wys dat hierdie dinge almal “geboortepyne” was, soos 'n vrou wat geboorte gee. Hy het getoon dat dit die oordele van God is, die 'begin van die dae van smarte',en dat die wêreld 'n ander oorlog nie kon staan. Hy noem die atoombom wat op Hiroshima geval het, en die wêreld te vernietig krag wat mense vandag het, dit is duidelik verband hou met die tyd wat in die Skrif gespreek word as die “begin van die dae van smart.” In kort verkondig hy oordeel oor die wêreld.

Daardie aand, wat op reis terug na sy huis in Tucson, hy het by 'n restaurant gestop vir iets vir die kinders, toe die Gees van die Here oor hom kom en wys hom 'n opvallende parallel met sy ervaring van die oggend. Hy is verwys tot 'n tyd (in die Skrif) toe Jesus Christus in die sinagoge in Nasaret gepreek het, soos opgeteken in Lukas 4:17-19,

17 En die boek van die profeet Jesaja is aan Hom oorhandig; en toe Hy die boek oopmaak, kry Hy die plek waar geskrywe is:
18 Die Gees van die Here is op My, omdat Hy My gesalf het om die evangelie aan die armes te bring. Hy het My gestuur om die wat verbryseld van hart is, te genees;
19 om aan gevangenes vrylating te verkondig en aan blindes herstel van gesig; om die wat gebroke is, in vryheid weg te stuur; om die aangename jaar van die Here aan te kondig.

Jesaja het geprofeteer oor iemand wat sou kom wie die Gees van die Here salf om die Evangelie te verkondig om die armes (nie noodwendig dié in natuurlike armoede, maar aan die armes van gees wat sou besef dat hulle van die genade van God sal moet afhang en die gestorte bloed van Jesus Christus). Hierdie arme dan, was diegene wat sou besef dat dit nie was deur die bloed van bulle en bokke te vergiet nie, maar dit was deur die prys van die Lam gedood van die grondlegging van die wêreld af. Daar was 'n boodskap van goeie nuus wees, 'n nuwe Evangelie na hierdie mense gebring wat arm van gees was; en Hy wou hulle nie wegwys nie, want hulle sou hulpeloos wees sonder Hom.

Hierdie nuwe Evangelie sou ook na gebrokenes van hart kom, die ontevrede wie se harte binne hulle sou breek omdat godsdiens het self 'n “gedaante van godsaligheid” geword sonder krag. Hy sou verlossing aan die gevangenes verkondig (vasgelê deur stelsels) wat nie eers kon sien dat hulle in slawerny was nie. “Ryk en in die behoefte van niks,” tog sou hulle “ellendig, arm, naak en blind wees” soos die Bybel waarsku. Hulle blindheid was geestelik, en hulle het oogsalf nodig gehad om hulle die plan van verlossing te laat sien. Jesus was om hierdie geestelike oë oop te maak, om hulle regte oë te gee sodat hulle kan sien wat God op hierdie aarde doen. Hy was ook vry te stel diegene wat gekneus - uitgesit omdat hulle geestelik sensitief was en af geslaan deur georganiseerde godsdiens. (Terwyl dit gebeur, wou hulle net God gehoorsaam wees, as hulle nie presies gedoen het wat die Fariseërs gesê het nie, hulle is uitgesit.) In kort het Jesaja gepraat van die komende Messias.

Die parallel wat aan Broer Branham getoon word, word hierin aangetref - Jesus het die verse uit Jesaja 61 gelees en lees slegs tot “...om uit te roep ‘n jaar van die welbehae van die HERE...”. Toe maak Hy die boek toe, gee dit weer aan die priester en gaan sit. Die Bybel sê, “en die oë van almal in die sinagoge was op Hom gevestig.” Toe maak Jesus die uitstaande stelling, “Vandag is hierdie Skrif in julle ore vervul.”
-----

Let nou op wat ons reeds uitgewys het, Jesus maak die boek toe. Hy het nie klaar met die lees van Jesaja 61:2 nie. Hy het in die middel van die vers gestop. Hy weg gelaat word die gedeelte wat state, “...en ‘n dag van die wraak van onse God; om al die treurendes te troos;” HOEKOM het Hy dit uitgelaat? Omdat dit van toepassing is op Sy wederkoms.

Nou dan aan diegene wat nog nie besef het nie die parallel van hierdie gebeurtenis tot wat in Phoenix gebeur het: Daar was 'n man van God gestuur, in wie die Gees van die Here gewoon het, en die tweede gedeelte van Jesaja 61:2, is vervul in Phoenix, Arizona, op 24 Januarie 1965, toe hierdie profeet van God, met die gees van Elia, het presies gedoen wat Jesaja voorspel het dat hy sou doen - hy verklaar dat die “dag van die wraak van onse God” toe hy gepreek “n oordeel oor hierdie wêreld” in sy preek getiteld “Geboortepyne”. Net soos dit was in die dae van Jesus, toe Hy in die sinagoge staan en “die priester het die Bybel aan hom oorhandig”, en Hy het dit teruggegee en gesê “Vandag is hierdie Skrif in julle ore vervul,” en hulle het nie geweet waarvan Hy praat nie. So was dit ook in hierdie eeu, in hierdie generasie. Die “dag van wraak van onse God” is verklaar deur 'n profeet van God op hierdie aarde, en die “godsdienstige mense” versuim het om dit te sien. Hy het ook “treurendes te troos” want hy het gesê dat daar 'n manier van verlossing was: “Daarom, gaan onder hulle uit en sonder julle af, spreek die Here; en raak nie aan wat onrein is nie, en Ek sal julle aanneem;”

Vertaalde uittreksels uit... "The Acts of the Prophet".
Hierdie Dag word Hierdie Skrif Vervul. (PDF)

Aflaai (PDF).

Geboortepyne.
Hierdie Dag Is Hierdie Skrif Vervul.

  Die Skrif sê...

Die Gees van die Here HERE is op My, omdat die HERE My gesalf het om ‘n blye boodskap te bring aan die ootmoediges; Hy het My gestuur om te verbind die gebrokenes van hart, om vir die gevangenes ‘n vrylating uit te roep en vir die geboeides opening van die gevangenis;

om uit te roep ‘n jaar van die welbehae van die HERE en ‘n dag van die wraak van onse God; om al die treurendes te troos;

Jesaja 61:1-2


Klik op 'n prentjieOm die volle grootte foto of PDF af te laai.


Die Handelinge van
die Profeet.
(PDFs)

Hoofstuk 4. Hierdie
Dag word Hierdie
Skrif Vervul.
(PDF)

My Lewensverhaal
(William Branham).

(PDF)

How the Angel came
to me.
(PDF Engels)

Pearry Green personal
testimony.

(PDF Engels)

Huwelik en Egskeiding.

(PDF)


Boodskap hub...Kies jou taal en aflaai gratis boodskappe van Broer Branham.


Die Verborgenheid
van Christus.

Engelse nuusbrief webwerf.

Die boek Openbaring.

 

God en Wetenskap
Indeks - Argeologie.

Die Wegraping kom.

 

Hoofonderrig van die
boodskap.

Die Goeie Nuus.
Jesus het gesterwe
vir jou sondes.

Waterdoop.

 
 

Die Bonatuurlike
Wolk.

Vuurkolom.

 

Die graf is leeg.
Hy het opgestaan.

Die Shekinah heerlikheid van God.

Die Voorlopers.

God is Lig.

Die Handelinge van
die Profeet.

Die Godheid het verduidelik.

Die Sewe Kerk Eeue.

Die Sewe Seëls.

God en Geskiedenis
reeks Indeks - Daniël.

Christelike wandel
reeks.

Bybelse Geologie.

 

Noag se Ark.

 

Die stem van die teken.

Oorspronklike sonde.
Was dit 'n appel?

Die naam van God.

Lewende woord reeks.

Die Eindtyd reeks.

Kersfees reeks.

Mitologie
Babilon, die bron.

Hierdie dag word
hierdie Skrif vervul.

Die Patmos Visioen.

 

Die Nikolaïete.

 

Doktriene Van
Bileam.

Daardie Vrou Isébel.

 

Dood. Wat dan?

 

Verborgenheid Babilon.

God en Wetenskap.
Mikrobiologie.

God en Wetenskap.
Kosmologie.

God en Wetenskap.
Die Dinosaurus Mite.

'N Profeet se regverdiging.

Aardbewing oordeel.

Armagéddon.

Die Engel Verskyn.
Huwelik En Egskeiding.

Ons Boodskap Lys.

Argeologie.
S’dom en `Amorra.