Die Engel Verskyn.


  Handelinge van die Profeet reeks.

Engel Kommissie.


Pearry Green.

Een van Paulus se vreemdste ervarings verwant aan 'n hemelse besoek wat plaasgevind het toe hy na Rome gestuur is as 'n gevangene, onder beheer van 'n kaptein van die Romeinse soldate. Voordat hulle van Kreta begin het, Paulus het aan die kaptein van die skip gesê dat hulle nie moes seil nie. Maar die kaptein wat 'n mens van die see, van mening dat hy die getye geweet het, windstoestande, weer, en die see beter as Paulus, so hy stel vaar in elk geval. Hulle was slegs 'n paar dae van die eiland toe hulle vasgestel was op deur 'n woeste storm. Hulle het gegooi aanpakken en vrag oorboord om die skip te verlig sodat dit nie sink nie en almal vergaan. Paulus was stil vir 'n tyd totdat, soos ons lees in Handelinge 27:21-22:

21 En nadat hulle lank sonder ete was, het Paulus in hul midde opgestaan en gesê: Manne, julle moes na my geluister en nie van Kreta afgevaar het nie en julle so hierdie ramp en skade bespaar het.
22 Maar nou vermaan ek julle om moed te hou, want daar sal hoegenaamd geen verlies van lewe onder julle wees nie, maar alleen van die skip.

Jy sal moet erken dat dit 'n baie vreemde verklaring vir 'n man was, homself 'n gevangene, om te maak, aan hulle in beheer van die skip. Toe almal vir hul lewens vrees, hy het gesê dat hulle hom moes geluister het, maar nou moet hulle goeie moed hê, want niemand sou vergaan nie, alhoewel die skip verlore sal gaan. Op watter gesag sou 'n man soos Paulus, 'n gevangene, praat so 'n stelling? Vers 23 sê:

23 Want daar het in hierdie nag by my gestaan ‘n engel van die God aan wie ek behoort, wat ek ook dien.
24 En hy het gesê: Moenie vrees nie, Paulus; jy moet voor die keiser staan, en kyk, God het aan jou geskenk almal wat saam met jou vaar.
25 Daarom, hou moed, manne; want ek glo God dat dit so sal wees soos aan my gesê is.

Nou waarom het Paulus met so 'n gesag gepraat? Dit was omdat God 'n engel gestuur het om by hom te staan en Paulus het die woorde gepraat dat hierdie engel hom vertel het. Aangesien die engel 'n boodskapper van God was, Paulus kon sê "So spreek God:"
----

Ná Broer Branham se vreemde vroeë lewe, na sy bekering het die jare geslaag deur, en hy het God tot die beste van sy vermoë gedien as 'n pastoor en arbeider in die koninkryk van God. Hy het selfs 'n werk as 'n wildbewaarder in Indiana gehou. Die begin van wat was om te wees 'n geweldige verandering in sy lewe en bediening plaasgevind het in die begin van Maart, 1946 toe hy het teruggegaan huis toe vir middagete en geloop onder 'n maple boom  in die voortuin van sy huis, op 8ste straat in Jeffersonville, Indiana. Toe hy verbygaan onder die boom, hy vertel dat 'n magtige, haastig wind het in die boom gekom. Dit het die boonste van die esdoornboom getref en dit het vir hom gelyk dat die boom sou uitmekaar geskeur word. Die geweldige impak het veroorsaak dat hy stagger. Sy vrou en ander het na hom gehardloop, dink dat hy siek geword het. Hy draai na haar en sê hierdie woorde, "Vir meer as twintig jaar ek het nie in staat was om hierdie bediening te verstaan nie, hierdie vreemde gevoel op myself. Ek kan nie so aangaan nie. Ek moet die antwoord kry.
----

Nadat hy opgemaak sy gemoed en verklaar sy voornemens, Broer Branham het alleen gegaan om God te soek in 'n geheime plek, vasbeslote om die antwoord weet en om vrede in sy hart te vind oor hierdie vreemde gevoel en hierdie verskynsels.
----

Broer Branham lê uitgestrek op sy gesig in die grot voor God. Toe hy sy hart gebid het in opregtheid, om God te vra, hy het gesê hy gaan sit en wag vir 'n antwoord. Hy het net daar gesit, en wag vir God om terug te praat. Hoeveel keer het ons hom hoor sê, "Hulle wat op die Here wag..." So dikwels wanneer ons bid, ons doen al die praatjies, en so gou as ons klaar gepraat, ons opstaan en verlaat. Hy het gesê dat die geheim is nadat jy gebid het geduld hê om te wag totdat God terug praat. Dit wil sê, as jy glo dat God jou gehoor het, wag dan vir die antwoord. Broer Branham het homself verbind tot die wil van God in sy lewe.

Dit was omtrent die 11de uur wat hy gesien het 'n sagte lig voor hom verskyn. Hy het opgekyk en opgestaan om te beweeg in die rigting van die lig en daar hang die groot ster. Dit het nie vyf punte soos 'n ster gehad nie, maar kyk meer soos 'n bal van vuur. Toe hoor hy voetstappe, en 'n man van groot gestalte het hom genader. Die man het dalk twee honderd pond geweeg, het 'n donker gelaat, geen baard gehad nie, met skouer lengte hare. Soos die man sy oog gevang het, Broer Branham het baie geword  vreesagtige, maar die vreemdeling het na hom gekyk in 'n vriendelik wyse en begin praat. Net soos die engel het gestaan deur Paulus en het hom instruksies, so hierdie engel het gestaan deur Broer Branham en het hom instruksies. Ek het hierdie instruksies hier geplaas in sewe afsonderlike kategorieë:

"Moenie vrees nie," sê die engel, setting Broer Branham op sy gemak, en voortgegaan en gesê: "Ek is 'n boodskapper, na julle gestuur uit die teenwoordigheid van die Almagtige God." Dat was die eerste fase, om enige vrese te kalmeer en homself te identifiseer.

In die tweede fase, hy het met Broer Branham oor sy lewe gepraat, en gesê: "Ek wil hê dat jy jou vreemde lewe moet ken is vir 'n doel in die voorbereiding van jou om 'n werk te doen wat God het bestem vir jou om te doen vanaf jou geboorte."

Derde fase: die engel vertel hom dat daar was 'n paar voorwaardes dat hy moet ontmoet en hou. Hy het gesê: "As jy opreg sal wees, en jy kan die mense kry om jou te glo..." en toe gaan hy voort na die vierde fase - die uitslae:

Hy het gesê,: "... niks sal voor jou gebede staan nie, nie eens kanker nie!"

Let nou op die woorde van die engel tot dusver. Hy het Broer Branham op sy gemak geplaas en homself geïdentifiseer. Hy het hom vertel dat hy van sy vorige lewe geweet het en doel. Hy het ook vir hom gesê hy moet opreg wees, en dat mense hom moes glo. Ek wil dit in my eie woorde sê: As die Engel van God aan Broer Branham vertel het dat hy opreg moet wees, hoeveel meer so moet ons gesê word om opreg te wees? Dit was ook belangrik dat hy kry mense om te glo, daarom, as jy nie glo nie Broer Branham om 'n profeet van God te wees vir hierdie ouderdom, dan sy boodskap en sy bediening was nie vir jou nie.

Die vyfde fase van die engel se boodskap was 'n waarskuwing aan die mense om hul sondes te bely voordat hulle gekom het voor hierdie man van God, en dat hy die mense moes vertel dat hulle gedagtes harder praat voor die troon van God as doen hulle woorde. Dit was 'n waarskuwing vir die hele mensdom.

Toe het die engel na die sesde fase gegaan en vertel Broer Branham dinge aangaande sy lewe en toekomstige bediening. Hy is meegedeel dat hy sou preek voor skare oor die hele wêreld en dat hy sou staan in gepak ouditoriums, met mense weggedraai vir 'n gebrek aan kamer. Sy kerk in Jeffersonville sou 'n gesentraliseerde plek word waar mense sou kom van regoor die wêreld, op soek na sy gebede vir hulle verlossing.
----

Die sewende fase van die boodskap van die engel het betrekking op die verskillende fases van Broer Branham se bediening. Sommige mense verwys na hierdie as die eerste teken en die tweede teken. Maar Broer Branham gepraat van hulle as die “drie trek.” (Soos die trek 'n visserman doen lok die vis, die opstel van die haak, en die neem van die vis.) Die engel het vir hom gesê dat, onder die salwing, hy sal mense met die hand kan vat en die gees van siekte by daardie persoon sou so 'n oproer en 'n wrok veroorsaak toe dit kontak met sy gees gemaak het dat hy hierdie trilling fisies in sy hand sou kon voel.
------

Hier staan 'n Engel van God wat hom vertel, "Jy sal voor menigtes preek, en duisende regoor die wêreld sal na jou toe kom vir gebed en raad." Nie net dit nie, maar die engel vervolg op om te sê dat "U sal bid vir konings en heersers en potentaten."

Vertaalde uittreksels uit... "The Acts of the Prophet".
Die Engel Verskyn. (PDF)


  Die Skrif sê...

Wie ook al kies om sy lewe te red, sal dit verloor en elkeen wat dit self verloor, sal dit vind.

Lukas 17:33


Klik op 'n prentjieOm die volle grootte foto of PDF af te laai.


Die Handelinge van
die Profeet.

(PDFs)

Hoofstuk 8
Die Engel Verskyn.

(PDF)

Voor...

Na...

My Lewensverhaal
(William Branham).

(PDF)

Pearry Green personal
testimony.
(PDF Engels)


Boodskap hub...Kies jou taal en aflaai gratis boodskappe van Broer Branham.


Die Verborgenheid
van Christus.

Engelse nuusbrief webwerf.

Die boek Openbaring.

 

God en Wetenskap
Indeks - Argeologie.

Die Wegraping kom.

 

Hoofonderrig van die
boodskap.

Die Goeie Nuus.
Jesus het gesterwe
vir jou sondes.

Waterdoop.

 
 

Die Bonatuurlike
Wolk.

Vuurkolom.

 

Die graf is leeg.
Hy het opgestaan.

Die Shekinah heerlikheid van God.

Die Voorlopers.

God is Lig.

Die Handelinge van
die Profeet.

Die Godheid het verduidelik.

Die Sewe Kerk Eeue.

Die Sewe Seëls.

God en Geskiedenis
reeks Indeks - Daniël.

Christelike wandel
reeks.

Bybelse Geologie.

 

Noag se Ark.

 

Die stem van die teken.

Oorspronklike sonde.
Was dit 'n appel?

Die naam van God.

Lewende woord reeks.

Die Eindtyd reeks.

Kersfees reeks.

Mitologie
Babilon, die bron.

Hierdie dag word
hierdie Skrif vervul.

Die Patmos Visioen.

 

Die Nikolaïete.

 

Doktriene Van
Bileam.

Daardie Vrou Isébel.

 

Dood. Wat dan?

 

Verborgenheid Babilon.

God en Wetenskap.
Mikrobiologie.

God en Wetenskap.
Kosmologie.

God en Wetenskap.
Die Dinosaurus Mite.

'N Profeet se regverdiging.

Aardbewing oordeel.

Armagéddon.

Die Engel Verskyn.
Huwelik En Egskeiding.

Ons Boodskap Lys.

Argeologie.
S’dom en `Amorra.