El Shaddai.

<< vorige

volgende >>

  Verborgenheid van Christus reeks.

Jehovah-Jireh #2.


William Branham.

Lees die volledige rekening in...
Jehovah-Jireh #2.

Nou ons het gepraat oor U getroue dienskneg, Abraham, laat ons voortgaan met hom vanaand, in sy reis. Ons bid dat U ons sal seën soos ons afgaan langs die pad van baie honderde jare gelede, met 'n getroue dienaar wat geglo het aan U Woord. Mag dit 'n voorbeeld wees, soos Paulus gesê het in die Hebreërs, van wat Abraham was, 'n voorbeeld. En ons bid dat hy, die geloof wat hy gehad het, geopenbaar sal word aan ons vanaand; om die Woord van God te glo, en nie te twyfel nie, nie een Woord daarvan nie, maar Dit alles te glo, en te glo alles wat Hy gesê het. En mag ons in staat wees om vas te hou aan daardie beloftes wat Hy aan ons gemaak het, en die kinders van Abraham te wees deur in Christus te wees. Ons vra dit in Jesus se Naam. Amen.

----
Abraham was nege en negentig jaar oud, en al hierdie tyd het hy nooit geweifel nie, maar het God se Woord geglo; en het die dinge genoem wat nie so was nie, want God het so gesê, steeds geglo dat daardie baba sou kom, vasgehou aan die belofte. Wat n man! Wat 'n broer! “Abraham, wat teen hoop...” Sarah se baarmoeder was dood. Hy was steriel. Sy liggaam dood. Die Bybel het gesê dit was, dat sy liggaam so goed as dood was. En Sarah se baarmoeder was dood. En sy was nou omtrent veertig jaar na menopouse, en steeds het Abraham dit geglo, dat sy die baba sou hê nie, omdat God so gesê het. Daar het julle dit. Hou vas aan die Woord, want God het so gesê! Maak nie saak wat, die geloofsbelydenisse wat Dit bedek het, en steeds het daardie Woord daar gelê! Dit moes kom. En daardie Woord wat in Abraham se hart is!

Maak nie saak hoeveel sê: “Die dae van hierdie is weg, en dit daar.” Solank daardie Woord daar lê, sal dit skeppende wees, want dis 'n ontkiemde Woord. Want, God is die Woord, en die Lewe van God is in die Woord. Let nou op wanneer daardie Woord val in die Lewe van God, iets gebeur, dit word werklikheid. Nou let op.

Toe het Hy aan hom verskyn in die Naam van Almagtige God. Nou God het sewe saamgestelde, verlossingsname. En Hy het hier aan hom verskyn in die vorm van die Almagtige God, wat beteken “El Shaddai.” In die... “Shaddai,” in die Hebreeus. El beteken “sterk een.” Shad beteken: “bors,” soos die vrou se bors. En nou in plaas van om “shad,” enkelvoud;“Shaddai,” meervoud. Nou wat 'n soet vertroosting vir 'n ou man, 'n honderd jaar oud, wat die Woord van God in sy hart hou, en hier kom die Stem van God na hom en sê: “Ek is El Shaddai. Ek is die Bree Bors-God.”
O, watter vertroosting het ons nie! Nou, onthou, nie net “bors”nie, maar“bree bors”! “Vir ons oortredinge deurboor; deur Sy wonde het daar vir ons genesing gekom.”

Nou, wat doen 'n moeder, met haar klein babatjie, as hy siek is en huil? Sy tel die baba op. Sy hou hom op na haar bors, en sy... hy word versterk deur die mamma se borsmelk. En nie alleen is hy tevrede of is hy... Hy is stil. Hy skree op die top van sy stem, hy's heel versteurd; maar wanneer die moeder hom optel en sit haar... plaas hom op haar bors, en begin neurie vir hom, sus hom heen-en-weer, hy voel sy ma, sy kop is op haar boesem, en hy begin te drink en trek die krag van sy ma, se melk, in sy liggaam. Hy maak homself jonk, bou krag op; en is ook tevrede, terwyl hy dag vir dag sterker en sterker word.

----
El Shaddai! Hy het gesê: “Ek is El Shaddai. Abraham, Ek is die sterk Een. Jy's 'n ou man. Jy's 'n honderd jaar oud nou, jou krag is alles weg; maar ek is jou Krag! Jou hoop is alles weg; maar ek is jou Hoop!”
O, julle wat ly, vanaand, hier met kanker en goed, kan julle nie sien waar julle Krag vandaan kom nie? Nie van die dokter se mes nie, maar van God se Woord! “Ek is jou Porsie! Ek is jou Krag! Jy kry jou krag van My!”

Sonder geringskatting van die chirurg nou; hy doen sy deel wat hy kan. Maar God is die Geneser. Geen chirurg, geen dokter, geen medisyne genees nie. Nee, meneer, hulle het nie medisyne wat sal genees nie. Nou, enige dokter sal dit vir jou sê. Hulle het hulp, maar God is die Geneser. Hulle mag werk aan 'n sny in jou hand, maar God moet dit genees. Hulle het niks wat weefsel bou nie, as hulle kon sou hulle 'n man kon bou. So julle sien, God is die Geneser. Jy kan 'n been spalk, maar God moet dit genees. God is die Geneser: “Ek is die Here wat al jou krankhede genees.” En jy kan nie God se Woord maak lieg nie; Dit sal net terugkom na die waarheid elke keer, net reguit terug. Jy kan Dit nie laat lieg nie.

----
Nou, toe Abraham hierdie woord gekry het, dat: “Ek is El Shaddai. Ek is jou Sterkte-gewer! Jou vrou, haar baarmoeder het opgedroog, sy's veertig jaar verby menopouse, jou liggaam is so goed soos dood; maar ek's El Shaddai.” Hy het Ismael gehad, julle weet; maar Hy het gesê: “Dis nie hy nie. Nee, hy sal 'n man van aansien wees. Hy gaan soveel prinse voortbring. Maar die een wat ek die belofte mee gemaak het, is tussen jou en Sarah.” Dis reg! Amen. Abraham het baie goed gevoel.

Hy het gesê: “Nou, ek wil jou iets vertel, Abraham. Ek gaan jou naam verander.” Hy het gesê: “Jy sal nie meer Abram genoem word nie, maar Abraham.” Abram beteken “hoog—ho”er vader.“ Maar Abraham beteken ”vader van nasies.“ En S-a-r-a-i nie meer nie; sy's S-a-r-a-h, Sarah, ”prinses.“ Verander hulle name! Wat 'n veranderde naam! Iets moes plaasgevind het, want hulle is... Sien, daar moet 'n verandering wees voor dinge kan gebeur. Hy kon nie vir hulle die kind gee, terwyl hulle name so was nie.

En jy kan nie wedergebore word solank as jou naam af is van die Boek van die Hemel nie. Jy mag dit sit op elke kerk, Methodis, Baptis, Presbiteriaan, dra dit van plek tot-plek, maak rusie met hulle almal; maar dit sal moet wees op die Boek van die Hemel voor enigiets kan plaasvind, en n nuwe skepping kan kom. Voor nuwe lewe kon kom, moes hulle name verander word. Jy mag dalk joune verander, ook, af van sommige van hierdie mensgemaakte boeke, na die Boeke van die Hemel. “En daar, jou naam is nie meer Abram nie: ‘hoogste vader’; maar dis Abraham: 'vader van nasies.' Geen meer (Sara), Sarai, maar Sarah: ‘prinses.’”

----
Eendag het die son opgekom baie warm oggend, Abraham het buite gesit in die skaduwee van sy tent daar by die eikeboom. En hy het afgekyk, dit moes gewees het omtrent rondom elfuur, en hy het drie manne sien aankom, stap, stof op hulle klere. En Abraham het uitgehardloop. Daar was iets in sy hart wat hom regtig goed laat voel het, en hy het uitgehardloop en by hulle voete neergeval. En kyk, hy het gesê: “My Here!” Is dit nie vreemd nie? Drie van hulle; maar “my Here”!

Kyk na Lot. Toe twee van hulle daarheen gegaan het, net twee van hulle, het hy gesê: “My here.” Lot het hulle genoem “here.” Abraham... Lot het gese, twee, “here.” En Abraham het, drie van hulle genoem: “Here! My Here!” Amen! O, die tyd is op hande! Let op, hy het gesê: “My Heer, as ek genade in U aangesig gevind het, kom, sit onder die eikeboom. Laat my 'n bietjie water bring, en U voete was, en neem 'n brokkie brood. Want dit is slegs die rede waarom U gekom het, om my te sien.” Hulle het nader geloop.

Hy het uitgegaan en het deur die agterkant van die tent gegaan, en het gesê: “Sarah, knie bietjie meel sommer gou, en maak 'n paar koeke op die vuurherd.” Het uitgegaan en het 'n kalfie gekry, en dit geslag, en voorberei, en het die ribstuk gebring, en het botter en melk, en het dit voor die mans gesit, en hulle het geëet. En Een van hulle was God Homself! Dis wat die Bybel gesê het. Nou as jy wil argumenteer met Dit, gaan voort. Hy het Hom genoem “Elohim, God.” Hy behoort te weet; hy het met Hom gepraat. Let op: “Here God!” Nou, Een van hulle was God. En hy het na Hom gekyk. Abraham het dit herken. Nou kyk daarna.

----
Nou ons vind uit, die mans het gesit en eet. En twee van hulle het opgestaan en afgegaan na Sodom. Een het by Abraham gebly. Laat ons kyk na hulle gesprek. Hulle het bly kyk na Sodom. En Abraham het geweet daar was iets 'n bietjie vreemd daar omtrent. So Hy het gesê, toe, toe Hy gereed gemaak het om te vertrek, Hy het gesê: “Dink jy ek behoort weg te bly van Abraham; siende dat hy die vader van nasies gaan wees, ek weet hoe hy sy kinders sal grootmaak, ensovoorts; die ding wat ek gaan doen?” Hy het gesê: “Die sondes van Sodom het so gruwelik geword dat Hy dit nie meer hoor nie.” Hy het afgekom om dit te ondersoek.

Nou onthou, soos ek nou die aand gesê het, twee van daardie boodskappers het na Sodom toe gegaan, en hulle het gepreek vir daardie Sodomiete; en hulle het hulle verblind daardie aand, met die Woord. Maar, onthou, daar was Een; hulle, hulle het hulle teken gehad, 'n Vreemdeling onder hulle.
Kyk na Lot. Lot het gesit in die poort, en gesê: “My here.” En lewe op so 'n manier! Hulle het gesê: “Kom in my huis.” Hy het gesê: “Ons sal slaap in die straat.” Wat 'n huis!
Maar sodra Abraham; het hulle gesê: “Hierdie is die doel waarom ons gekom het. Ons gaan sit hier langs jou.”

Dis die manier. Lewe so, dat as God jou wil gebruik, Hy weet net waar om jou te kry. Jy's in 'n posisie, lewe 'n lewe skoon voor God, jou woorde is eerlik, jou lewe is waar. Dis die soort van 'n plek waar Engele kom. Kyk na Elisabet en Sagaria, sien, 'n eerlike opregte, wandel in al die Gebooie van die Here. Dis die manier wat ons wil lewe, so wanneer God gereed maak om ons te gebruik, sê Hy: “Hierdie is My mense. Ek kan doen met hierdie kerk wat ek wil. Hulle glo My. Hulle staan op My Woord.” Sien, dis die manier wat jy wil doen, die lewe lei.

Nou vind ons uit dat hierdie Engel, Hy het gesê: “Ek gaan nie wegbly van Abraham nie. Maar ek gaan jou besoek volgens die tyd van die lewe.” En, let op, Hy het hom nie Abram genoem nie, Hy het hom “Abraham genoem.” Hoe het Hy geweet dat daardie naam verander is? Hy was die Een wat dit verander het. Sekerlik. Let op, nooit genoem S-a-r-a-i, Sarai, julle weet. S-a-r-a-h: “Waar is jou vrou, Sarah?” Hoe het Hy geweet hy was getroud? Hoe het Hy geweet hy het 'n vrou, en haar naam was Sarah? En Abraham het gesê: “Sy is in die tent, agter U.” Wat 'n ware dame!

----
Let op, daar was dit. Sarah was in die tent, sy het daar binne gebly en haarself gedra. Abraham was besig om hierdie Engele te onthaal. Nou, en Hy het gesê: “Ek gaan jou besoek.” En Sarah het geluister. En sy het in haar mou gelag, sy het gesê: “Ek, 'n ou vrou, so oud soos ek is, en daar my heer ook oud, en sê dat ons gaan weer plesier hê as man en vrou?” En sy het gelag.
En die Engel, met Sy rug gedraai, het gesê: “Waarom het Sarah gelag?”
Onthou, dit was die laaste teken wat die Saad van Abraham homself, wat 'n tipe is van die Kerk, dit was die laaste teken wat hy ontvang het. Van al die ander tekens wat hy ontvang het, dit was die laaste een voor Sodom uitgewis was. Dit reg? Die laaste teken!

----
Wat was dit? God maak Sarah en Abraham gereed om die beloofde seun te ontvang. Wat toon dat die volgende ding na die manifestasie van hierdie Engel van God, die Heilige Gees toon Sy laaste teken, die volgende ding, hierdie sterflike neem onsterflikheid aan en ons is opgevang in die lug om die beloofde Seun te ontmoet, Abraham se koninklike Saad. Glorie aan God! Halleluja! “Want ons sal verander word in 'n oomblik, in 'n oogwink, en sal opgeraap word tesame om Hom in die lug te ontmoet. So sal ons vir altyd saam met Hom wees, die beloofde Seun.” Halleluja!

Lees die volledige rekening in...
Jehovah-Jireh #2.



 

Die Verborgenheid
van Christus.

Engelse nuusbrief webwerf.

Die boek Openbaring.

 

God en Wetenskap
Indeks - Argeologie.

Die Wegraping kom.

 

Hoofonderrig van die
boodskap.

Die Goeie Nuus.
Jesus het gesterwe
vir jou sondes.

Waterdoop.

 
 

Die Bonatuurlike
Wolk.

Vuurkolom.

 

Die graf is leeg.
Hy het opgestaan.

Die Shekinah heerlikheid van God.

Die Voorlopers.

God is Lig.

Die Handelinge van
die Profeet.

Die Godheid het verduidelik.

Die Sewe Kerk Eeue.

Die Sewe Seëls.

God en Geskiedenis
reeks Indeks - Daniël.

Christelike wandel
reeks.

Bybelse Geologie.

 

Noag se Ark.

 

Die stem van die teken.

Oorspronklike sonde.
Was dit 'n appel?

Die naam van God.

Lewende woord reeks.

Die Eindtyd reeks.

Kersfees reeks.

Mitologie
Babilon, die bron.

Hierdie dag word
hierdie Skrif vervul.

Die Patmos Visioen.

 

Die Nikolaïete.

 

Doktriene Van
Bileam.

Daardie Vrou Isébel.

 

Dood. Wat dan?

 

Verborgenheid Babilon.

God en Wetenskap.
Mikrobiologie.

God en Wetenskap.
Kosmologie.

God en Wetenskap.
Die Dinosaurus Mite.

'N Profeet se regverdiging.

Aardbewing oordeel.

Armagéddon.

Die Engel Verskyn.
Huwelik En Egskeiding.

Ons Boodskap Lys.

Argeologie.
S’dom en `Amorra.

  Die Skrif sê...

Deur die geloof het Abraham, toe hy geroep is, gehoorsaam weggetrek na die plek wat hy as ‘n erfenis sou ontvang; en hy het weggetrek sonder om te weet waar hy sou kom.

Hebreërs 11:8


Klik op 'n prentjieOm die volle grootte foto of PDF af te laai.


Die Handelinge van
die Profeet.

(PDFs)

Die Bonatuurlike
Wolk.

My Lewensverhaal
(William Branham).

(PDF)

How the Angel came
to me.
(PDF Engels)


Boodskap hub...Kies jou taal en aflaai gratis boodskappe van Broer Branham.