O le mealilo a Keriso.


   Mealilo a le Atua.

Keriso i totonu ia te oe.

Ana mafai ona tatou iloa le uiga o lenei mau: “...auā e sili o ia ua ia te outou, i le ua i le lalolagi.” Matou te iloa o le mea moni lenei, ae tatou te le malamalama i ai moni lava. O le a se mea oi totonu ia te oe e sili atu? O Keriso, le faauuina! Le Atua, o le sa i le Keriso, o ia te outou. O lea, afai o ia i totonu ia te oe, o lea e le o oe o loʻo ola, o ia o loʻo ola i totonu ia te oe.

Mekisateko.

O le Kenese 14 o loo taua ai le ala o Sotoma na faatoilaloina e le tupu o Elama (Peresia). Lota ma sa pueina lona toalua ma le fanau ma aveesea i le itu i matu. Na faapotopoto e Aperaamo se vaega taua o le 318 alii o lē na tuliloa i le tupu o Elama,ma faatoilaloina o ia i le taua. O lea na laveaʻi ai e Aperaamo lona uso o Lota mai le nofo pologa. Ina ua mavae le taua, na sau se ositaulaga e igoa ia Mekisateko ia Aperaamo, faamanuiaina ai ia te ia, ma 'ai le areto ma inu le uaina faatasi ma ia. I le taui, na totogi e Aperaamo sefuluai ia Mekisateko, ma avatu ia te ia le tasi vaesefulu o mea uma sa ia te ia.

O le a avea lenei tala lava lilo tau lava mai le Kenese tala, ae i le Eperu 7 na tusia e Paulo, o Mekisateko o le tupu o le filemu ma le amiotonu, ma e leai sona tama po o se tina, pe amata po o le faaiuina o le aso. O ai lenei tagata faalilolilo? Na faamalamalama mai e Uso Branham o Mekisateko, e tatau ona avea ma Atua lava ia, aua e na o le Atua sa leai se amataga. O Mekisateko o theophany a le Atua, faaali mai ia Aperaamo ina ia muai faatusa o Iesu Keriso. E le o Iesu lenei tatou te vaai ia te ia i le Feagaiga Fou, aua sa i ai se tama ma se tina o Iesu, ma sa leai se tasi o i latou e lenei tagata. sa ia Iesu se amataga; e leʻi faia e lenei tagata. Avatu e Iesu lona ola; e le mafai e lenei tagata, ona o ia o le ola.

Tikiala (PDF Igilisi).

Christ is the Mystery of God Revealed
Who is this Melchisedec
Christ is Revealed in His own Word

   Tausi Tama Faaola.

Tausi Tama Faaola.

O le au faaliliu pe a latou tuu faatasi o tusi ua lauiloa o la tatou Tusi Paia, toeitiiti atoa le tuua le tusi a Ruta i fafo. O se tala alofa, ma e matagofie, ae o loo taʻua itiiti lava le Atua. O lenei mea moni e mafua ai ona latou toetoe lava a teena lenei tusi e pei ona musuia. Ae ui i lea o loʻo i ai se faʻataʻitaʻiga, le tala e uiga i se tagata faʻatau aiga, Iesu Keriso o lo tatou “tausi tama faaola” o le na mafai ona totogi le tau e togiola Naomi (O le faatusa lea o le ekalesia Iutaia) ma e ala i le faia o lea maua Ruta (a faatoanofotane ese) o le faatusa lea o ekalesia Kerisiano. Faʻafetai i le Atua e iai so tatou tagata faʻaola e pei o lenei. Sa i ai se tagata vavalalata vavalalata (o tatou natura tuai) o le na filifili e le toe faaola ina ia aua nei i ai se faʻalumaina o le faaipoipo ia Ruta. Na tuua ai la tatou Poasa (Keriso) saoloto e togiola lona faatoanofotane. O le mafuaaga lenei na tatau ai ona “fanau mai Keriso i se fafine” ina ia mafai ona avea ma o tatou tausi tama.

Tikiala (PDF Igilisi)     "Kinsman Redeemer"


   Fuafuaga a le Atua.

Fuafuaga a le Atua.

Ina ua foafoaina e le Atua le atulaulau, sa ia te ia se faamoemoega tafatolu i le mafaufau. Muamua, na manaʻo o ia e faʻaalia o ia lava i tagata e ala i le faʻaalia o ona uiga. E le mafai ona ia faia lenei mea e pei o Ieova le Atua o le e aofia ai avanoa uma, taimi, ma le faavavau. O ia e loloto ma lilo e leai se tasi mafai ona malamalama ia te ia. E mafai faapefea ona latou malamalama i se tagata o ai sa i ai pea? O lea, na ia faaalia ai lona tama e ala i le avea ma atalii o le tagata. O le mafuaaga lena na taʻua ai e Iesu o ia o le “Atalii o le tagata.” Na finagalo le Atua e faailoa o ia lava faatasi ma tagata ola e ala i le faaalia o ia lava ia Keriso.

Na finagalo le Atua e ola i tagata, ma maua faamamaluga muamua i se tino o tagata talitonu o ai Na te valaau i lana faatoanofotane. Muamua e mafai ona ia faia lenei mea i Atamu ma Eva; peitai o le agasala na vavaeeseina ai i latou mai lona faatasi mai. Aisea na le taofia ai e le Atua ia Atamu ma Eva ina ia mama? Afai sa ia te ia, na ia le mafai ona faaalia ona uiga atoa. O ia o se atalii, o se faaola, ma o se tagata fofo, lea e mafai ona ia na faailoa atu e ala ia Keriso. Vaai? ua faamaapeina mea uma i lena tagata e toatasi, o Iesu Keriso. Le faamoemoega tele le Atua e masani lava ona faaali mai o ia lava - muamua ia Keriso o le atoaga o le Aiga Atua i la le tino; ona sosoo ai lea ma se tagata o le a taliaina le Agaga Paia o Keriso. O nei tagata faapitoa o le a avea Iesu Keriso ma mea taua io latou olaga. Mai lava i le amataga, na galue le Atua e aunoa ma le le mautonu i lenei sini, ina ia mafai ona faamamaluina o ia i se nuu o ai o le a tuuina atu ia Iesu Keriso faamamaluga muamua; o lona uiga, le tulaga i luga poʻo luma o isi mea uma.

Lona tolu, o le fuafuaga a le Atua o le toe faʻafoisia lona malo toe foi atu i le faatoaga o Etena, ina ia mafai e ona tagata ona toe savavali faatasi ma ia i le mālū o le afiafi, e pei o sa faia e Atamu ma Eva i luma o le pa'ū. I lea tulaga, ua faailoa mai e le Atua ia lava i le gasologa o tausaga o se tama, o se atalii, ma se Agaga Paia. O le tama ma le Agaga Paia o le agaga lava lea e tasi. E te mauaina? E le o ni atua se tolu; o le Atua e toʻatasi o loʻo faʻaalia mai ia lava i uiga e tolu. Na faailoa mai e le Atua ia lava ia Iesu Keriso, o le tama, atalii, ma le Agaga Paia - le atoaga o le Aigaatua i la le tino. O lenei o le atoaga o le Aiga Atua i le tino nofo i lana ekalesia (lana faʻaipoipo), ma ia tuuina atu ia te ia faamamaluga muamua. O mea uma na i ai le Atua, sa sasaa mai ia Keriso; ma o mea uma e Keriso, ia sasaa i lana ekalesia (tagata talitonu taitoatasi.)


   Iesu, o se upu tautala fanau mai.

Iesu, o se upu tautala fanau mai.

O Iesu o se tamaititi tautalagia-upu. E lei fananau o ia i se faigaaiga, ae e ala i upu tautala a le Atua. (I totonu o le manava o Maria Na foafoaina e le Atua le fuamoa ma le sperm lea e fafaga ai le fuamoa, ina genetically ia atoatoa o le tagata, ae o ona matua sa matuai paia lava.) Talu ai na te leʻi oo mai e ala i feusuaiga, Iesu, e le tatau ona maliu o ia; ae na maliu o ia ina ia mafai ona totogi le aitalafu mo le agasala a Atamu. E na o le pau lea o le auala na ono mafai ona totogiina. E leai se isi e mafai ona faia ai, aua o isi tagata uma na fananau i feusuaiga. E pei o Maria, o na tagata ua muai filifilia e avea ma vaega o le tamaʻitaʻi faaipoipo tuufaatasi o Iesu Keriso, o le a mauaina muamua le upu i le manava o latou mafaufau.

Tikiala (PDF Igilisi)   Mary's Belief


  Le Agasala Silisili.

Le Agasala Silisili.

E lua ituaiga o le Agasala.
O le pepelo, gaoi, fasioti tagata ma isi, o agasala a le “Komisi.”
Mea e faia e tagata.

Peitai, o le agasala aupito sili, o se agasala lea o le “mea ua le faia”, pe a fai e leʻi faia e tagata se mea.

Tagata lelei, o le mafaufau i ai, “Sa ou ola i se olaga lelei... Ou te lei faia le agasala... E mautinoa lava o le a talia e le Atua ia te au?”

Ae, o le a le mea latou te leʻi faia o le talia lea o le meaalofa saoloto a le Atua o le faaolataga, e ala ia Iesu Keriso o loo maliu mo i latou. Ma latou te faia lenei mea ona o le Le Talitonu.

O le agasala silisili o le le talitonu lea.


  Le Suafa o le Atua.

Igoa o le Atua le tagata lava ia.
O le a le suafa o le Atua?

E manino lava e le Atua se igoa moni. Salamo 9:10,
E faatuatua ia te oe o e ua iloa lou suafa; auā, Ieova e, e te le tuuna i latou o e saili ia te oe.
Salamo 83:18,
ina ia iloa e i latou, o oe, e ou le suafa o IEOVA, na o oe lava o le Silisili ese i le lalolagi uma.
[Tagai foi Isaia 42:8, Isaia 54:5]

O le uiga o Lona suafa o le “Na te faia ia Avea.”

Na i ai i le au sikola Iutaia le faaaloalo mo le suafa o le Atua, latou aveesea ni vaueli uma ina ia o le a le mafai ona e a folafola atu. O lea e leai se tasi e mafai ona “taʻu fua lona suafa.”


O Le Tetragrammaton.

O lenei tuua le 4 amio “YHWH”, lea e naʻo “faatusa” ai le suafa o le Atua. (O nisi tagata e faaaoga le “JHVH” mo nei mea, e ui lava e le saʻo lenei.) O lenei vaega o mataitusi ua taʻua o le “tetragrammaton”, lea, i le faa-Eleni o lona uiga “4 mataitusi”.

O ni vaueli Eperu o le upu “Adonay” o lona uiga “Loʻu Alii”, na tuufaatasia ma nei mataitusi ia faia le upu “Ieova”. E le o iloa poʻo a vowels na faʻaaoga moni. Ia manatua foi o le i le gagana Eperu, e leai se tusi “J”.

I le gagana Peretania King James Version o le Tusi Paia le upu “Ieova” po o le “ALII” [o mataitusi tetele uma] e faʻaaogaina i le mea na tupu ai le Tetragrammaton. E tusa ma le fitu afe taimi e tupu ai lenei mea i totonu o le Tusi Paia. [O le upu “Alii”, faatasi ai ma tusi itiiti, e le o le upu lava lea e tasi.] O le upu Jehovah [Ieova], e faapea ona o se “faatusa” Igilisi o Lona suafa.

Ou te le o nofouta o so o se pepa [tusi, po o le tusitusi papa, mea fai ipu ma isi mea faapena] o le vaitaimi o le Feagaiga Tuai, lea e faaalia ai le igoa atoa o le Atua. Latou te faʻaalia le tetragrammaton.

A o tali ia tatou fesili lea, e tatau ona o mai mai le UPU; Tatou liliu atu i le Feagaiga Fou.

O le agelu na fetalai ia Maria na ia faapea mai i le Luka 1:31,
Faauta foi, o le a to oe, ma e fanauina se tama tane, e te faaigoa ia te ia o Iesu.

I le Mataio mataupu 1 fuaiupu 21-23, tatou te iloa ai ua taʻua Iesu o “Emanuelu” o lona uiga “Ua ia te i tatou le Atua”.
21 E fanau mai e ia le tama tane, e te faaigoa foi ia te ia o Iesu; auā e faaola e ia lona nuu ai a latou agasala.
22 Ua oo nei mea uma ina ia taunuu ai le afioga a le Alii i le perofeta, ua faapea mai,
23 Faauta, e to le taupou, ma fanau mai le tama tane, latou te faaigoa foi ia te ia o Emanuelu; o lona uiga pe a faamatalaina, Ua ia te i tatou le Atua.

“Jesus” [Iesu] o le Igilisi Igoa mo lo tatou Alii. I le gagana Eleni o le “Iesous”. I le gagana Eperu, ua fetalaia mai lona suafa “Yehohshua”.

I le Faaaliga mataupu 1, ei ai e Ioane se faaaliga o le Iesu toe tu. O lenei mea o le “Atalii o le Tagata” (fuaiupu 13) ma sa faapea mai Iesu ia Ioane “O aʻu le Alefa ma le Omeka” (Fuaiupu 8 ma le foi i le fuaiupu e 11), le “muamua ma le mulimuli”, “le Silisiliese” ma o loo faaalia ai o Ia o manino le Atua. Na “maliu o ia, ae ola pea e faavavau”. O lona lauulu e paʻepaʻe, e le ona ona ua toeaina, ae ona o Ia o le Faamasino.

O le Talalelei a Ioane e amata i nei upu, Ioane 1:1-3,
1 Sa i le amataga, le Lokou, sa i le Atua le Lokou, o le Atua foi le Lokou.
2 O ia lava sa i le Atua i le amataga.
3 Na ia faia mea uma lava; e leai foi se mea e tasi na faia e lei faia e ia.

Fuaiupu 14 e faaauau...
14 Ua liu tino tagata le Lokou, sa mau foi o ia ma i tatou, (na matou matamata i lona mamalu; o le mamalu lava lea o le Alo e toatasi o le Tamā,) ua tumu o ia i le alofa tunoa ma le faamaoni.

O iinei tatou te vaai ai i nisi o suafa o Iesu, le “Foafoa, faapogai” ma le “Upu” ma “le Alo e toatasi o le Tamā”

Valoaga o le Mesia.

Na valoia e Isaia le afio mai o le Messiah i le Isaia 9:6. I lenei valoaga na tuuina mai e Isaia i le Mesia le ulutala o le "Tamā o le faavavau" ma le "Atua malosi".

Auā ua fanau mai mo i tatou le tama, ua foaiina mai mo i tatou le atalii, e i lona ua le malo, e igoa foi o ia, o le Silisili ese, o le Faipule, o le Atua malosi, o le Tamā o le faavavau, o le Alii o le filemu.


O le mealilo a Keriso.

Website puletini Igilisi.

Le Atolaau o Noa.

Le Atua ma le saienisi faasologa Faasino Upu.

O le a maua i tatou-luga.

Aoaoga autu o le feʻau.

 

Tala lelei. Na maliu Iesu mo lau agasala.

Papatisoga i le vai.

 

Le Ao.

Le Afi faaniutu.

Le mamalu o le Shekinah o le Atua.

Ua avanoa le tuugamau.
Ua toetu o ia.

Tagata muamua.

 

O le Malamalama lava le Atua.

Le Atua ma le saienisi.
O le tala fatu tinosauro.

Na faamalamalama mai e le Aiga Atua.

Le Suafa o le Atua.

O le a le suafa o le Atua?

Ākeoloki.
Sotoma ma Komoro.

   Tikiala...


A mauga ma toetu laau i le kiona i Saina.

Stature of a Perfect Man
(PDF Igilisi)

O ia lava le O aʻu.

 

Keriso. I le tuugalamepa auro.

Le 3 malo o le tagata.

O vaega e fitu.

Na te taitai ia te au i tafatafa o vai pea.

I le afiafi o le taimi o le a mama.

  Fai mai le mau...

o le upu lilo lea, sa natia talu mai i augātagata ma tupulaga ua mavae, a o ona po nei ua faaalia mai ai i ona tagata paia;

na finagalo foi le Atua ona faailoa atu i ai le uiga o le silisili o le lelei o lenei upu lilo o i nuu ese, o Keriso lea o loo ia te outou o le faamoemoe i le manuia;

Kolose 1:26-27


   Tikiala...


Hub feʻau... Filifili lau gagana ma sii savali saoloto mai Uso Branham.

Faatoesega - e leai ni savali i lau gagana i luga o le Hub feʻau.


Kiliki i luga se ata e sau ai le ata atoa poʻo le PDF.