Enkeli ilmestyy.


  Profeetan Teot -sarja.

Enkeli Komissio.


Pearry Green.

Yksi Paavalin kummallisimmista kokemuksista koski taivaallista vierailua joka tapahtui, kun hänet lähetettiin Roomaan, vankina, vastuulla kapteeni roomalaiset sotilaat. Ennen kuin he lähtivät Kreetalta, Paavali oli sanonut aluksen päällikölle, että heidän ei pitäisi purjehtia. Mutta kapteeni, joka oli merimies, katsotaan, että hän tiesi vuorovesi, tuuliolosuhteet, sää, ja meri paremmin kuin Paavali, joten hän lähti purjehtimaan muutenkin. He olivat vain muutaman päivän päässä saarelta kun he kohtasivat kovan myrskyn. He heittivät puuttua ja rahti yli laidan keventää laivan jottei se uppoaa ja kaikki hukkuvat. Paavali oli hiljaa jonkin aikaa, kunnes luemme Apostolien tekojen 27:21-22,

21 Kun oli oltu kauan syömättä, niin Paavali nousi heidän keskellään ja sanoi: “Miehet, teidän olisi pitänyt noudattaa minun neuvoani eikä lähteä Kreetasta; siten olisitte säästyneet tästä vaivasta ja vahingosta.
22 Mutta nyt minä kehoitan teitä olemaan rohkealla mielellä, sillä ei yksikään teistä huku, ainoastaan laiva hukkuu.

Sinulla on myönnettävä, että tämä oli hyvin outoa julkilausuman miehen, itsensä vanki, tekemiseksi aluksen päälliköille. Kun kaikki pelkäsivät henkensä, hän sanoi, että heidän olisi pitänyt kuunnella häntä, mutta nyt heidän pitäisi olla hyvällä tuulella, sillä kukaan ei hukkuisi, vaikka alus menetettäisiin. Millä valtuudella Paavalin kaltainen mies, vanki, puhu tällainen lausunto? Jae 23 sanoo:

23 Sillä tänä yönä seisoi minun tykönäni sen Jumalan enkeli, jonka oma minä olen ja jota minä myös palvelen,
24 ja sanoi: `Älä pelkää, Paavali, keisarin eteen sinun pitää menemän; ja katso, Jumala on lahjoittanut sinulle kaikki, jotka sinun kanssasi purjehtivat`.
25 Olkaa sentähden rohkealla mielellä, miehet; sillä minulla on se usko Jumalaan, että niin käy, kuin minulle on puhuttu.”

Nyt miksi Paavali puhui tällaisella auktoriteetilla? Se johtui siitä, että Jumala lähetti enkelin seisomaan hänen kanssaan ja Paavali puhui sanat, jotka enkeli kertoi hänelle. Koska enkeli oli Jumalan lähettiläs, Paavali saattoi sanoa: “Näin sanoo Jumala,”
-----

Veli Branhamin oudon varhaisen elämän jälkeen hänen kääntymyksensä jälkeen vuotta kului, ja hän palveli Jumalaa parhaan kykynsä mukaan pastorina ja työntekijänä Jumalan valtakunnassa. Hän piti työpaikan riistanvartijana Indiana. Alkua, mitä oli olla valtava muutos elämässään ja ministeriön tapahtui maaliskuun alussa 1946 kun hän palasi kotiin lounaalle ja käveli vaahteran alla kodinsa etupihalla, 8. kadulla Jeffersonville, Indiana. Kun hän kulki puun alla, hän kertoo, että voimakas, kiirehtivä tuuli tuli puuhun. Se osuma alkuun vaahteran ja se näytti hänelle että puu olisi revitty. Valtava vaikutus sai hänet porrastamaan. Hänen vaimonsa ja muut juoksivat hänen luokseen ajattelemalla, että hän oli sairastunut. Hän kääntyi häntä ja sanonut nämä sanat, “Yli kaksikymmentä vuotta olen ole pystynyt ymmärtämään tätä ministeriötä, tämä outo tunne minulla. En voi jatkaa näin. Minulla on oltava vastaus.”
-----

Tehtyään hänen mieleensä ja totesi hänen aikomuksensa, Veli Branham meni yksin etsimään Jumalaa salaisessa paikassa, päättänyt tietää vastauksen ja löytää rauhan sydämestään tästä outo tunne ja näiden ilmiöiden.
-----

Veli Branham makasi nujerrettu kasvoillaan luolassa Jumalan edessä. Kun hän oli rukoillut hänen sydämensä ulos vilpittömyys pyytäen Jumalaa, hän sanoi, että hän nousi istumaan ja odotti vastausta. Hän oli vain istuu odottamassa Jumala puhua takaisin. Kuinka monta kertaa olemme kuulleet hänen sanovan, “Ne, jotka odottavat Herraa...” Niin usein kun rukoilemme, teemme kaiken puhumisen ja heti kun olemme lopettaneet puhumisen, nousemme ylös ja lähdemme. Hän sanoi, että salaisuus on sen jälkeen, kun olet rukoillut sinulla on oltava kärsivällisyyttä odottaa, kunnes Jumala puhuu takaisin. Eli jos uskot Jumala on kuullut sinua, niin odota vastausta. Veli Branham oli sitoutunut elämässään Jumalan tahtoon.

11 tunnin kuluttua hän näki pehmeän valon ilmestyvän edessään. Hän katsoi ylös ja nousi siirtyä kohti tätä valoa ja siellä riippui tuo suuri tähti. Sillä ei ollut viisi pistettä kuin tähti, mutta näytti enemmän tulipallolta. Sitten hän kuuli jalanjälkiä, ja mies suurta kokoa lähestyi häntä. Mies painoi ehkä kaksisataa kiloa, oli tumma ihonväri, ei parta, hiukset alas olkapäätä. Koska mies kiinnitti hänen silmään, veli Branham tuli hyvin peloissaan, mutta muukalainen katsoi häntä ystävällisesti ja alkoi puhua. Aivan kun enkeli seisoi Paavalin vieressä ja antoi hänelle ohjeita, joten tämä enkeli seisoi veli Branhamin vieressä ja antoi hänelle ohjeita. Olen sijoittanut nämä ohjeet täältä seitsemässä eri ryhmään:

“Älä pelkää”, sanoi enkeli ja asetti veli Branhamin mukavaksi, ja jatkoi sanoen: “Olen sanansaattaja, lähetetty sinulle Kaikkivaltiaan Jumalan läsnäolosta.” Tämä oli ensimmäinen vaihe, rauhoittamalla kaikki pelot ja tunnistamalla itsensä.

Toisessa vaiheessa hän puhui veli Branhamille elämästään, sanomalla: “Haluan sinun tietävän, että outo elämäsi on ollut tarkoitusta varten valmistellessasi sinua tekemään työtä jonka Jumala on määrännyt sinun tekevän syntymästäsi lähtien.”

Kolmas vaihe: enkeli kertoo hänelle, että oli joitain ehtoja että hänen on tavattava ja pidettävä. Hän sanoi: “Jos olet vilpitön, ja voit saada ihmiset uskomaan sinua...” Ja sitten hän lähti neljänteen vaiheeseen - tulokset:

Hän sanoi: “...ei mitään tulevat seisomaan rukoustesi edessä, ei edes syöpä!”

Huomaa nyt enkelin sanat toistaiseksi. Hän laittoi Veli Branham olonsa ja tunnisti itsensä. Hän kertoi hänelle, että hän tiesi hänen menneen elämän ja tarkoituksen. Hän myös kertoi hänelle, että hänen täytyi olla vilpitön, ja että ihmisten oli uskottava häntä. Haluan sanoa tämän omin sanoin: Jos Jumalan enkeli kertoi veli Branhamille, että hänen on oltava vilpitön, kuinka paljon enemmän meidän on kerrottava olevan vilpitön? Lisäksi se oli tärkeää, että hän saa ihmiset uskomaan, siis jos et usko veli Branhamia olevan Jumalan profeetta tälle ikälle, sitten hänen viestinsä ja hänen ministeriö eivät ole sinua varten.

Enkelin sanoman viides vaihe oli varoitus ihmisille tunnustamaan syntinsä ennen kuin he tulivat tämän Jumalan miehen eteen, ja että hänen oli kerrottava ihmisille että heidän ajatuksensa puhuvat enemmän ennen Jumalan valtaistuimen kuin heidän sanansa. Tämä oli varoitus koko ihmiskunnalle.

Sitten enkeli meni kuudes vaihe ja kertoi Veli Branham, mikä koskee hänen elämänsä ja tulevien ministeriön. Hänelle kerrottiin, että hän saarnaisi monien ihmisten edessä kaikkialla maailmassa ja että hän seisoisi täynnä olevissa auditorioissa, ihmisten kanssa kääntyi pois huoneen puutteen vuoksi. Hänen kirkostaan Jeffersonvillessä tulisi keskitetty paikka jonne ihmiset tulevat eri puolilta maailmaa, etsivät hänen rukouksiaan heidän vapautuksestaan.
-----

Enkelin sanoman seitsemäs vaihe koskivat veli Branhamin ministeriön eri vaiheita. Jotkut ihmiset kutsuvat näitä ensimmäiseksi ja toiseksi merkiksi. Mutta veli Branham puhui niitä “kolme vetää.” (Kuten vetää kalastaja tekee houkuttelemaan kalan, koukun asettaminen ja kalan ottaminen.) Enkeli kertoi hänelle, että voitelun alla hän voisi ottaa ihmisiä kädestä ja taudin henki siinä ihmisessä aiheuttaisi tällaisen levottomuuden ja kaunaa, kun se otti yhteyttä hänen henki että hän pystyy tuntemaan tämän värähtelyn fyysisesti kädessään.
------

Tässä seisoi Jumalan enkeli, joka kertoi hänelle: “Sinun saarnaamaan ennen ihmisjoukkoja, ja tuhannet maailmassa tulee luoksesi rukoukseen ja neuvoa.” Ei vain sitä, mutta enkeli sanoi edelleen että “Sinä rukoiltava kuninkaat ja hallitsijat ja potentates.”

Käännetty otteet niistä... "The Acts of the Prophet".
Chapter 8 - Angel Appears


Napsauttamalla kuvaa ladataksesi PDF tai täysikokoinen kuva.


Profeetan Teot -sarja.

(PDFs)

Chapter 8
- Angel Appears

(Englanti PDF)

Ennen...

Jälkeen...

William Branham
Life Story.

(Englanti PDF)

How the Angel came
to me.

(Englanti PDF)

Pearry Green personal
testimony.

(Englanti PDF)

Jumala kätkee itsensä
yksinkertaisuuteen...

(PDF)

Kristuksen Salaisuutta.

Englanti Uutiskirjeen
Sivusto.

Ilmestyskirja.

 

Jumala ja Tiede.
+ Arkeologia.

Ylöstempaus on
Tulossa.

Suuret Opetukset
Viestin.

Hyviä Uutisia.
Jeesus kuoli teidän
rikoksenne.

Vesikaste.

 
 

Yliluonnollinen Pilvi.

Tulenpatsaassa.

Shekinah Jumalan
Kunnia.

 

Suurin Uutinen
Historiassa.
(Hauta on Tyhjä.)

Edelläkävijöitä.

Jumala on valkeus.

Jumaluus Selitettynä.

 

Perisynti.
Oliko se an omena?

Profeetan teot -sarja.

 

Enkeli ilmestyy.

Seitsemän
Seurakuntajaksoa.

Seitsemän Sinettiä.

Joulua Sarja.

Elävä Sana Sarja.

Lopunajalla sarja.

Mytologia.

 

Kolmas Vedä.

Jumalan nimeä.

Nooan Arkki.

Nykyinen tutkimus.

Jumalan ja Historia
sarja. Index. Daniel.

Kristillinen Kävellä
Sarja.

Jumala ja Tiede.
- Evolution.

Geologia.
Todisteita Nooan tulva.

Kuolema. Mitä sitten
tapahtuu?

Patmosnäky.

 

Jumala ja Tiede.
Mikrobiologia.

Jumala ja Tiede.
Kosmologia.

Jumala ja Tiede.
Dinosaurus myytti.

Viestiluettelomme.

 

Äänelle kyseinen merkki.

Profeetan syyttömäksi todistaminen.

Maanjäristys Tuomio.

Jumalallista
parantamista.

Raamatullinen
geologia.

 

Arkeologia.
Sodoma ja Gomorra.
Avioliitto ja avioero.

  Raamattu Sanoo...

Joka tahtoo tallettaa elämänsä itselleen, hän kadottaa sen; mutta joka sen kadottaa, pelastaa sen.

Luukkaan 17:33



Viesti Napa... Valitse kieli ja ladata ilmaiseksi viestejä Veli Branham.