Hedendaagse gebeure word duidelik gemaak deur profesie.

<< vorige

volgende >>

  Die Eindtyd reeks.

Die Woord van die Here kom na die profete.


William Branham.

Lees die volledige rekening in...
Hedendaagse gebeure word duidelik gemaak deur profesie.

Hulle het vir julle Pinksters gesê, vyf—en—veertig, vyftig jaar gelede. Julle moeders en vaders, toe hulle egte pinksters was, kom uit 'n organisasie uit en het die ding vervloek en uitgestap daarvan. Dan soos 'n hond na sy eie uitbraaksel, het reguit terug daarin gegaan. Het dieselfde ding gedoen wat daardie kerk doodgemaak het, julle doodgemaak het deur dieselfde ding. Niks teen die mense daarbinne nie, niks daarteen nie, dis die stelsels van die ding, dis wat dit doen.

En, let op, hulle het die bevestiging van die profesieë van God se Woord vervul, gemis. As daardie priesters... Hulle het dit uitgewerk presies net soos die Messias sou kom, hulle het geweet wat gaan plaasvind. Die— die Fariseërs het hulle idee gehad, die Sadduseërs, Herodiane, en almal, hulle het hulle idees gehad. Maar Hy kom nie... Hy kom teenstrydig met elkeen van hulle, maar presies met die Woord. Jesus het gesê dieselfde ding was hier: “As julle My sou geken het, behoort julle My dag te geweet het. As julle geweet het, sou julle... Jy sê: ' Wel, Moses! Ons het Moses.'” Gesê: “Wel, as jy Moses sou glo, sou julle My geglo; want, hy het van My geskryf.” Maar, sien, toe God bevestig het presies wat Hy beloof het, het hulle dit in 'n soort van 'n statige manier gehad wat Jesus veronderstel was om te kom, en die... ek bedoel die Messias. Die Messias moes reg na hulle groep toe kom of hy was nie die Messias nie. Wel, dis omtrent dieselfde vandag, “As jy nie nie deur my bril sien nie, kyk jy glad nie.” Sien, en so dis— dis net soos dit— dit is. Ons... Dis die waarheid. Ons hou nie daarvan om so te dink nie, maar dis absoluut die Waarheid.

In Hebreërs 1:1, God het in die ou tye die Bybel geskryf deur Sy Eie gekose manier. Hy het Dit nooit deur teoloë, nóg interpreteer Hy deur teoloë. Daar was nooit 'n tyd toe— toe die teoloë ooit 'n interpretasie van die Woord van God gehad het nie. Die interpretasie kom net na 'n profeet toe. En die enigste manier wat ons ooit uit hierdie gemors gaan kom is vir God vir ons daardie profeet te stuur, presies, die enigste manier wat dit gedoen gaan word. Dit was geglo, uitgekyk na, en— en vervulling. Sien, Dit was nie geskryf deur die mens nie, maar Dit is geskryf deur God. Dis nie 'n man se boek nie, Dis nie 'n teoloog se boek nie. Dis die Boek van God, wat 'n Boek van profesie is geskryf deur die profete en geïnterpreteer deur die profete. Die Bybel het gesê: “Die Woord van die Here kom na die profete.” Presies!

Hoe pragtig was dit geïllustreer, of, demonstreer toe Jesus na die aarde gekom het, en Johannes was die profeet van daardie dag, en hy— hy het geprofeteer. Hulle het gesê: “O, julle bedoel om te sê dat God ons groot verenigings hier gaan afbreek en al hierdie dinge? En daar gaan 'n tyd wees, wanneer ons— ons nie meer in ons tempels sal aanbid nie?” Hy het gesê: “Daar sal 'n tyd kom dat God 'n offerhande sou maak uit die Lam van God, 'n man.” En hy het gesê dat— dat hy sou Hom ken wanneer Hy kom. En hy het gesê... Hy was so seker van sy boodskap, hy het gesê: “Hy staan reg nou tussen julle en julle weet dit nie.” Hy is reg onder julle en julle weet dit nie.

En eendag toe Jesus uitgestap het, Johannes het opgekyk en daardie teken bokant Hom gesien, hy het gesê: “Aanskou, die Lam van God wat die sonde van die wêreld wegneem.” Daardie selfde oomblik het Jesus toe geweet dat Hy bevestig was voor die mense. Nou, Hy was die Woord, sou ons dit betwyfel? Die Bybel het gesê Hy was die Woord, “In die begin was die Woord, en die Woord was by God, en die Woord was God. En die Woord het vlees geword en onder ons gewoon.” En hier is Hy, die... Hier is die Woord op aarde (kyk! Perfek!) Kom reguit uit in die water na die profeet.

Dis reg, die Woord kom altyd na Sy profeet toe. So ons kan nie verwag dat Dit na teoloë kom nie. Ons kan nie verwag Dit kom na denominasies toe nie. Dit moet kom volgens God se kanaal soos Hy vir ons voorspel het, en dis die enigste manier wat Dit ooit sal kom. Dit sal gehaat word, verag word, verwerp word. Wanneer Dit wel kom, sal Dit eenkant toe gewerp word, en alles, maar God sal dit in elk geval doen. Dit is verwerp in Jesus Christus, dit is verwerp in Johannes, dit is verwerp in Jeremia, dit is verwerp in Moses. Dis altyd so. Maar God beweeg reguit aan in die wyse wat Hy belowe het Hy dit sou doen. Ja, meneer, Hy faal nooit om dit op dieselfde manier te doen nie.

-----
Kyk in die Bybel, julle sien waar, watter eeu ons dan in lewe, wanneer julle hierdie groot dinge wat gemanifesteer word sien. Wanneer God belowe het om dit te doen, Hy doen dit altyd by die einde van elke eeu wanneer die kerk gekom het by 'n keerpunt, en van die Woord afgewyk het terug na sonde en wêreldsheid. Wêreldsheid is sonde. Die Bybel het gesê: “As jy die wêreld liefhet of die dinge van die wêreld, is die liefde van God nie eens in jou nie.”

Gisteraand gepreek, ek het gepraat oor die— die offerhande wat geoffer was, die Lam. Dit sou sewe dae wees, wat die sewe kerkeeue verteenwoordig. Daar mog geen suurdeeg gevind onder die mense nie, geen suurdeeg vir sewe dae. Dit beteken dat daar niks vermeng met Dit nie, Dis ongessur, voortdurend. En ons wil nie enige geloofsbelydenisse hê nie, suurdeeg en dinge gemeng met ons nie. Ons wil nie wêreld gemeng met ons hê nie. Dit moet die ongesuurde Brood van God wees, die Woord van God, die onvervalste Woord van God, wat, “Die mens sal lewe van elke Woord wat uitgaan uit die mond van God.”

Ons denominasie stelsels, en verskille en dinge, het suurdeeg in ons geplaas, en hierdie en daardie en wêreld en mode. En, o, dit het so dis amper Hollywood oral. Dit sal uiteindelik kom totdat dit soos Engeland is, 'n altaaroproep sal skaamteloos wees. Goeiste! Soos broer gesê het: “Hoe kan jy die vis in die boot kry?” Dis reg. Ons moet die Evangelie gepreek hê in Sy volheid, met die krag van God om te bevestig dat volgens die belofte van daardie eeu en bewys dat dit presies God se wil is. Buiten Dit is jy net 'n kerklidmaat, maak nie saak hoeveel jy probeer nie, jy probeer om God 'n diens te doen. Jy mag gaan na die stik-en-naai partytjie, jy mag so getrou aan die kerk wees; maar tensy daardie kiem van Ewige Lewe voorbestem was in jou, om 'n seun of dogter van God te wees, sal jy opgroei 'n misvormde iets; maar nooit 'n egte, ware seun of dogter van God wees nie.

-----
Let op, ons vind vandag dat mense... Daar is baie mense wat Dit net nie kan glo nie, selfs Geesvervulde mense. Ek gaan jou een gee wat jou sal verstik. Die doop van die Heilige Gees beteken nie jy gaan in nie, glad nie, nie daarop nie, het nie enigiets te doen met jou siel nie. Dis die doop, sien. Hier's die binneste siel, hierbinne, wat van God moet kom. Maar dan aan die buitekant het jy vyf sintuie, en vyf buite... inlate na jou... kontak jou aardse tuiste. Die binnekant, jy het 'n gees, en daarbinne het jy vyf uitlate: Jou gewete, en liefde, ensovoorts, vyf uitlate na daardie gees. Onthou, in daardie gees kan jy gedoop word met die egte Gees van God en steeds verlore wees. Dis die siel wat lewe wat verordineer was van God.

Het Jesus nie gesê: “Baie sal na My kom in daardie dag, en sê: 'Here, het ek nie duiwels uitgedryf nie, groot, magtige werke gedoen nie, geprofeteer, die groot gawes van God?'” Hy het gesê: “Gaan weg van My, julle werkers van ongeregtigheid, ek het julle nooit eens geken nie. Baie sal kom in daardie dag.”

Het Kajafas nie profeteer nie? Hy was 'n duiwel. Ons vind uit daar... En daardie priesters, daardie groot manne, was veronderstel om groot leiers te wees in daardie dae, met nederigheid en alles anders, maar het nie raakgesien die Woord van God Self wat gemanifesteer was voor hulle nie. Ons kon net 'n klomp van hulle neem wat ek hier neergeskryf het. Wat van Bileam? Hy was 'n... Jy sê: “God verander Sy gedagte.” Hy verander nie Sy gedagte! Toe Bileam uitgegaan het as 'n profeet, en daarheen afgegaan het, 'n biskop, prediker, wat ook al jy hom wil noem, hy was 'n belangrike man. Maar toe hy God geraadpleeg het om daarheen af te gaan en Israel te vervloek; hy het nie van hulle gehou om mee te begin nie. So toe hy gevra het om te gaan, het God gesê: “Moenie gaan nie!” Toe het hulle 'n hooggeplaaste gestuur, 'n klomp, party miskien van biskoppe of ouderlinge, of iets, af, nog meer geleerdheid, om hom te oortuig. Hy het teruggegaan en God weer gevra. Jy hoef nie God die tweede keer te vra nie! Wanneer God dit eerste sê, dis Dit! Jy hoef nie vir enigiets te wag nie.

Rebekka het nie gewag om die tweede bevel te kry nie. Hulle het haar gevra, gesê: “Sal jy gaan?” “Laat haar sê.” Sy het gesê: “Ek sal gaan!” Sy was ferm deur God geïnspireer. Sy word een van die koninginne van die Bybel vir haar optrede volgens die polsing van die Gees van God wat beweeg het op haar om te ontvang wat absoluut die waarheid was, en sy het dit geglo.

Nou vind ons uit, Bileam, natuurlik, hy kon nie sien nie. Hy het uitgegaan en gekyk oor die mense, het gesê: “Nou, net 'n oomblik! Ons is 'n groot, groot volk hierbo, julle's net 'n verstrooide klomp.” Sien julle? “En ons almal— ons almal glo dieselfde God.” Dis waar. Hulle het almal dieselfde God geglo. Hulle het almal Jehova aanbid. Kyk na Bileam se offerhande: sewe altare, God se perfekte getal; die sewe kerke, sien; sewe ramme, wat praat van die koms van die Here. Fundamenteel, was hy net so fundamenteel soos Moses was; maar, julle sien, daar was nie 'n Goddelike bevestiging nie. Hulle was albei profete.

Maar onder Moses se bediening, daar was 'n bonatuurlike Vuurkolom, 'n Lig wat gehang het met die laer. Daar was Goddelike genesing, daar was 'n uitroep van die Koning in die laer, groot tekens, Goddelike genesing, en wonders en dinge was gedoen onder hulle. Dit was 'n teken van 'n lewende God onder Sy mense. Fundamenteel, was hulle albei reg. En Bileam het probeer om die mense oor te haal, en het hulle betower daarin. Wanneer? Net voor hulle die Beloofde Land bereik het. Nog 'n dag of twee, dan sou hulle was in die Beloofde Land gewees het.

Lees die volledige rekening in...
Hedendaagse gebeure word duidelik gemaak deur profesie.


Klik op 'n prentjieOm die volle grootte foto of PDF af te laai.


Die Handelinge van
die Profeet.

(PDFs)

Sirs, is this the time?

(PDF Engels)
Mt Sunset. Waar
die wolk verskyn het.

My Lewensverhaal
(William Branham).

(PDF)

How the Angel came
to me.
(PDF Engels)

Die Verborgenheid
van Christus.

Engelse nuusbrief webwerf.

Die boek Openbaring.

 

God en Wetenskap
Indeks - Argeologie.

Die Wegraping kom.

 

Hoofonderrig van die
boodskap.

Die Goeie Nuus.
Jesus het gesterwe
vir jou sondes.

Waterdoop.

 
 

Die Bonatuurlike
Wolk.

Vuurkolom.

 

Die graf is leeg.
Hy het opgestaan.

Die Shekinah heerlikheid van God.

Die Voorlopers.

God is Lig.

Die Handelinge van
die Profeet.

Die Godheid het verduidelik.

Die Sewe Kerk Eeue.

Die Sewe Seëls.

God en Geskiedenis
reeks Indeks - Daniël.

Christelike wandel
reeks.

Bybelse Geologie.

 

Noag se Ark.

 

Die stem van die teken.

Oorspronklike sonde.
Was dit 'n appel?

Die naam van God.

Lewende woord reeks.

Die Eindtyd reeks.

Kersfees reeks.

Mitologie
Babilon, die bron.

Hierdie dag word
hierdie Skrif vervul.

Die Patmos Visioen.

 

Die Nikolaïete.

 

Doktriene Van
Bileam.

Daardie Vrou Isébel.

 

Dood. Wat dan?

 

Verborgenheid Babilon.

God en Wetenskap.
Mikrobiologie.

God en Wetenskap.
Kosmologie.

God en Wetenskap.
Die Dinosaurus Mite.

'N Profeet se regverdiging.

Aardbewing oordeel.

Armagéddon.

Die Engel Verskyn.
Huwelik En Egskeiding.

Ons Boodskap Lys.

Argeologie.
S’dom en `Amorra.

  Die Skrif sê...

Nadat God baiekeer en op baie maniere in die ou tyd gespreek het tot die vaders deur die profete, het Hy in hierdie laaste dae tot ons gespreek deur die Seun

wat Hy as erfgenaam van alles aangestel het, deur wie Hy ook die wêreld gemaak het.

Hebreërs 1:1-2



Boodskap hub...Kies jou taal en aflaai gratis boodskappe van Broer Branham.