Die Wegraping.

<< vorige

volgende >>

  Lewende woord reeks.

Die Wegraping.


William Branham.

Lees die volledige rekening in...
Die Wegraping.

Psalms 27:4-5,
4 Een ding het ek van die Here begeer dit sal ek soek, dat ek al die dae van my lewe mag woon in die huis van die Here, om die lieflikheid van die Here te aanskou en te ondersoek in sy tempel.
5 Want Hy steek my weg in sy hut in die dag van onheil; Hy verberg my in die skuilplek van sy tent; Hy verhef my op 'n rots.

Nou, God het 'n manier om dinge te doen. En Hy verander nooit Sy beleid nie. Hy verander nooit Sy po-.... Hy is die onveranderlike God. In Amos 3:7, het Hy het gesê, “Hy sou niks doen op die aarde voordat Hy dit nie eerste geopenbaar het aan Sy dienaars die profete nie.” En net so seker as wat Hy dit belowe het, sal Hy dit doen.

Nou, ons het deur die kerkeeue gekom. Maar ons is belowe in die laaste dae, volgens Maleági 4, dat daar weer 'n terugkeer sou wees, 'n profeet in die land. Dis reg. Let op sy persoonlikheid, wat hy sou wees. Hy's altyd.... God gebruik daardie gees vyf keer, eenmaal in Elía; in Elisa; in Johannes die Doper; roep die Kerk uit; en die oorblyfsel van die Jode. Vyf keer, “genade,” J-e-s-u-s, f-a-i-t-h, en dit is die getal van genade. Sien? Goed.

Nou, onthou, die Boodskap is belowe. En toe al hierdie verborgenhede so opgebondel was deur 'n klomp geestelikes, sal dit 'n profeet direk van God wees om dit te opebaar. En dis presies wat Hy belowe het om te doen. Sien? Nou, onthou, “Die Woord van die Here kom na die profeet,” nie die teoloog nie. Die profeet, hy is 'n weerkaatser van God se Woord. Hy kan niks sê nie; hy kan nie sy eie gedagtes sê nie. Hy kan net spreek wat God openbaar. Selfs die profeet Bileam toe hy sy regte probeer verkoop het, het hy gesê, “Hoe kan enige profeet enigiets sê, maar wat God in sy mond plaas?” Dis 'n ding wat God doen, jy kan niks anders sê nie. En jy's so gebore. Net so min as wat jy kon....

As jy kon sê, “Ek kan nie my oë oopmaak nie,” wanneer jy kyk. Sien? Jy kan nie. Jy kan nie jou hand oplig nie, wanneer jy kan. Sien? Jy kan nie 'n hond wees as jy 'n menslike wese is nie. Sien? Jy's net so gemaak. En God het altyd, ook, in die eeue, deur Jesaja, Jeremia en amal, die Elía, in die eeue wat verby is. Wanneer die geestelike kerklike groepe alles deurmekaar gemaak het, dan stuur Hy 'n profeet, rig hom op van nêrens af. Hy het aan geen situasie van hulle behoort nie, en spreek Sy Woord. Van die toneel af weg geroep, en weg, net geharde manne oor die die Waarheid van God. En dis altyd die manier wat jy van hom kon sê. Hy het gesê, “As daar een onder julle is wat geestelik of 'n profeet is...”

Nou, profete. Daar's so 'n ding soos “gawe van profesie” in die Kerk; maar 'n profeet is uitverkies en voorbestem vir die uur. Sien? Ja, meneer. Nou, as 'n profesie uitgaan, moet twee of drie sit en oordeel of dit reg is of nie, voor die kerk dit kan ontvang. Maar niemand is oor 'n profeet nie, want hy was absoluut die Woord van God. Hy was daardie Woord in sy dag. Julle het gesien God reflekteer. Nou, God het belowe om dit weer vir ons te stuur in die laaste dae, om die Bruid uit daardie kerklike gemors te bring, dit is die enigste manier hoe dit gedoen kon word.

80 Dit sal nooit gedoen word nie; die kerk kan nie Christus ontvang nie. Ons, die Pinksters, ons kan nie hierdie Boodskap oor dra in die toestand wat die kerk vandag in is nie. Hoe gaan ons die endtyd uitvoer in die toestand wat hulle in is vandag, wanneer elkeen teen die ander is, en alles anders, en geestelikes? O, genade! Dis 'n gemors. Dit het klaar in denominasies gegaan. En enige tyd.... Ek vra enige geskiedkundige om anders sê. Elke keer as 'n boodskap uitgegaan het op die aarde, en as hulle dit georganiseer het, het dit net daar gesterf. En Pinkster het dieselfde ding gedoen wat hulle almal gedoen het, die Pinkster wat uitgekom het.

Jy, Gemeentes van God, toe jou voorvaders en moeders destyds uitgekom het uit daardie organisasies, in die ou Algemene Raad, het hulle uitgeroep en God geprys, en teen daardie dinge gepraat. En jy keer, “soos 'n hond na sy braaksel, en 'n vark na sy rolplek,” en doen dieselfde dinge wat hulle gedoen het. En nou so geestelik, julle sluit julle hart van medelye. Jy moet 'n gemeenskapskaart besit voor jy kwalik selfs met jou kan assosieer. Julle, eenheid, God het julle 'n boodskap gegee soos daardie, en in plaas van dat julle net voort gaan, en nederig bly en voort gaan, moes jy alles net los en jou eie groep organiseer. En waar is julle nou? Dieselfde emmer. Dis presies. En God se Gees, beweeg voort. “Ek die Here het Dit geplant. Ek sal Dit benat, dag en nag. Sodat niemand...” Hy het hierdie dinge verordineer om so te wees, en Hy moet Dit stuur.

Die eerste ding wat kom, wanneer Hy begin neerdaal uit die Hemel, daar's 'n geroep. Wat is dit? Is 'n Boodskap, om die mense bymekaar te kry. 'n Boodskap kom eerste, na vore. Nou, kry julle lampe gereed, “Staan op en knip julle lampe.” Kyk watter waak was dit? Die sewende, nie die sesde nie. Die sewende: “Aanskou, die Bruidegom kom. Staan op en maak julle lampe gereed.” En hulle het. Party van hulle het gevind hulle het nie eens enige Olie in hulle lampe gehad nie. Sien? Maar dis tyd om die lampe reg te kry. Dis Malachi-4 tyd. Wat Hy belowe-.... Is Lukas 17. Dis Jsa-.... Al daardie profesie en Dit kan volmaak in orde geplaas word vir hierdie dag, in die Skrif, ons sien dit lewe reg hier. Daar's geen....

Sien hierdie dinge gebeur, my dierbare broer, suster. Wanneer, God in die Hemel weet ek kon nou sterf op hierdie platvorm. Jy behoort net 'n ruk rond te loop. Dis net.... Dis geweldig, wanneer jy God sien kom van die Hemel, voor 'n groep manne staan, en staan daar, verklaar Homself net soos wat Hy vroeër het. En dis die Waarheid, met hierdie Bybel oop. Sien? Reg. Ons is hier. En die denominasionele stelsel is dood. Dis weg. Dit sal nooit weer opstaan nie. Dit sal verbrand word. Dis wat jy doen met die doppe op die veld. Vlug weg van dit. Kom in Christus in. Moenie sê, “Ek behoort aan die Metodiste. Ek behoort aan die Baptiste. Ek behoort aan Pinkster.” Jy kom in Christus. As jy in Christus is, daar's nie 'n woord Hier in geskrywe maar wat jy Dit nie sal glo nie. Ek gee nie om wat enigiemand anders gesê het nie. En dan manifesteer God daardie ding. Want, jy, as Hy die Gees uitstort op die Woord, wat gebeur? Net soos om water op enige ander saad te gooi. Dit sal lewe, en Dit sal van Sy soort voortbring.

Jy sê, “Ek het die doop, die Heilige Gees.” Dit beteken nie dat jy gered is nie, nie by verre nie. Kyk hier. Jy is 'n drie-enige wese. Jy is. Hierdie kêreltjie hier binnekant is die siel, die volgende is die gees, en volgende is die liggaam. Nou, jy het vyf sintuie in hierdie liggaam, om jou aardse tuiste te kontak. Hulle kontak nie die res daarvan nie. Jy het vyf sintuie van die gees, hier: liefde en gewete, ensovoorts, van dit. Maar hierbinne is waar jy lewe. Dis wat jy is. Het Jesus nie gesê, “Die reën val op die regverdiges en onregverdiges nie”? [Gemeente sê, “Amen.”] Sit 'n kankerroos hier, en 'n koring daar, gooi water op hulle, en hou hulle onder bemesting en dinge soos dit, sal hulle nie albei lewe van dieselfde water nie? [“Amen.”] Sekerlik. Wel, wat is dit? Een van hulle sal 'n kankerroos voortbring, want dis al wat hy is. Die kankerroos sal sy hande opsteek en uitroep net dieselfde soos die koring.

Sê die Bybel nie, “In die laaste dae, sal daar valse Christusse kom”? [Gemeente sê, “Amen.”] Nou nie “vals Jesusse nie.” “Valse Christusse,” gesalfdes, valslik gesalf met die Woord; denominasionele gesalf, maar nie met die Woord nie. Want, die Woord, sal getuig van Homself. Dit het niks anders nodig nie. Dit sal getuig van Homself. “En daar sal valse gesalfdes kom.” Julle het my band daaroor. En daardie gesalf-.... O, as jy aan een van hulle, sê, “O, jy, is jy 'n Jesus?” “O, beslis nie.” Hulle sal nie dit verduur nie. Maar wanneer dit kom by 'n “O, glorie! Ek het die salwing!” En dis 'n egte salwing. Onthou, Kajafas het Dit ook gehad, en geprofeteer. So het Bileam Dit gehad, en geprofeteer.

Maar dit het niks met hierdie te doen nie, die binnekant. Tensy dit God se saad was, Sy gene van die begin af, voorbestem is, anders is jy daarmee heen. Ek gee nie om hoeveel julle uitroep, in tale praat, hardloop, en skree nie. Dit het niks daarmee te doen nie. 'n Kankerroos kan net soveel tel as wat enige van die res van hulle kan. Ek het heidene sien opstaan, en uitroep, en in tale praat, en drink bloed uit 'n menslike kopbeen, en die duiwel aanroep. Sien? So jy doen nie.... Enige van hierdie sensasies en dinge, vergeet dit. Dis jou hart in daardie Woord, en dis Christus. Bring dit, en kyk hoe Ditself bekend maak, net soos Dit oop maak soos enige ander saad, en verklaar Ditself vir die eeu waarin Dit lewe.

Luther kon niks bring behalwe 'n spruitjie nie. Die ander kon hierdie ander dinge bring. Ons is nou in die koring eeu. Luther se egte Luthers moet 'n egte Luther voort bring. Egte pinkster moes egte pinkster voort bring. Dis al. Maar ons is verby daardie eeu, en gaan aan. Julle weet, die Katolieke kerk, het uitgegaan, en pinkster begin? En as die Pinksterkerk tweeduisend jaar sou staan, sou dit in 'n erger toestand wees as wat die Katolieke nou is. Dis presies. Ek sê dit vir my broers, my susters, wat ek liefhet. En God weet dit. Maar onthou, vriende, ek moet julle oorkant by die Oordeel ontmoet. En dit is dalk nie te lank nie. Ek moet getuig wat die Waarheid is.

Toe ek saam met julle uitgegaan het in die dienste, vir die siekes gebid, was dit goed. Maar, toe ek met 'n Boodskap kom! As enige Boodskap uitgaan, is dit 'n ware Boodskap.... As dit die ware, egte wonderwerke van God is, en val reg in daardie organisasie, sal julle weet dis nie van God nie, want daardie ding is alreeds bevestig. Jesus het uitgegaan en die siekes genees, om hulle aandag te kry, die mense, dan Sy Boodskap. Dis reg.

Dit moet iets hê wat God gaan bekend stel. Hy het net.... Goddelike genesing, Sy wonderwerke soos daardie, vang net die oë van die mense. Die belangrikste hart Daarvan is die Boodskap. Dis wat dit is, kom van hierbinne. Hy probeer die guns van die mense kry, sodat hulle sal sit en luister na Hom, sien, want daar is sommige daar wat bestem is tot Lewe. Party van die korrel, koring, het op die grond geval, die voëls het dit opgepik. En andere het tussen dorings geval. En party was, het op voorbereide grond, grond wat vooraf voorberei is, en voortgebring het.

Nou, dis die eerste ding, is die weerklank. Die eerste ding is 'n basuin en 'n... of 'n stem.... 'n Roep; en dan 'n stem; en dan 'n basuin. Roep: 'n boodskapper kry die mense gereed. Die tweede is 'n stem van die opstanding: dieselfde stem, wat, 'n groot stem in Johannes 11:38-44, dit het Lásarus uit die graf geroep. Kry die Bruid bymekaar; en dan die opstanding van die dode, sien; om saam met Dit weggeraap te word. Kyk nou na die drie dinge wat plaasvind. Die volgende is wat? Was 'n basuin. 'n Stem... 'n Roep; 'n stem; 'n basuin.

Nou, die derde ding, is 'n basuin. Wat, altyd, by die Fees van die Basuine, roep die mense na die fees. En dit sal wees die Bruid se Avondmaal, die Lam se Avondmaal saam met die Bruid, in die lug. Sien? Die eerste ding wat voortkom, is Sy Boodskap, roep die Bruid bymekaar. Die volgende ding is die opstanding van die slapende Bruid; die gene wat in die ander eeue gesterf het, is saam in die wegraping. En die basuin, die Fees in die hemele, in die lug. Wel, dis die ding wat plaasvind, vriende. Ons is nou daar, nou gereed. Die enigste ding, die Kerk wat uitkom, moet voor die Seun lê, om ryp te word. Na 'n ruk, sal die groot stroper verbykom. Die koring sal verbrand word, die stingels, maar die graan sal in Sy skuur versamel word. Sien?

Lees die volledige rekening in...
Die Wegraping.


Klik op 'n prentjieOm die volle grootte foto of PDF af te laai.


Die Handelinge van
die Profeet.
(PDFs)

Water uit die rots.

My Lewensverhaal
(William Branham).

(PDF)

How the Angel came
to me.
(PDF Engels)

Pearry Green
personal testimony.

(PDF Engels)

Huwelik En
Egskeiding.
(PDF)

Die Verborgenheid
van Christus.

Engelse nuusbrief webwerf.

Die boek Openbaring.

 

God en Wetenskap
Indeks - Argeologie.

Die Wegraping kom.

 

Hoofonderrig van die
boodskap.

Die Goeie Nuus.
Jesus het gesterwe
vir jou sondes.

Waterdoop.

 
 

Die Bonatuurlike
Wolk.

Vuurkolom.

 

Die graf is leeg.
Hy het opgestaan.

Die Shekinah heerlikheid van God.

Die Voorlopers.

God is Lig.

Die Handelinge van
die Profeet.

Die Godheid het verduidelik.

Die Sewe Kerk Eeue.

Die Sewe Seëls.

God en Geskiedenis
reeks Indeks - Daniël.

Christelike wandel
reeks.

Bybelse Geologie.

 

Noag se Ark.

 

Die stem van die teken.

Oorspronklike sonde.
Was dit 'n appel?

Die naam van God.

Lewende woord reeks.

Die Eindtyd reeks.

Kersfees reeks.

Mitologie
Babilon, die bron.

Hierdie dag word
hierdie Skrif vervul.

Die Patmos Visioen.

 

Die Nikolaïete.

 

Doktriene Van
Bileam.

Daardie Vrou Isébel.

 

Dood. Wat dan?

 

Verborgenheid Babilon.

God en Wetenskap.
Mikrobiologie.

God en Wetenskap.
Kosmologie.

God en Wetenskap.
Die Dinosaurus Mite.

'N Profeet se regverdiging.

Aardbewing oordeel.

Armagéddon.

Die Engel Verskyn.
Huwelik En Egskeiding.

Ons Boodskap Lys.

Argeologie.
S’dom en `Amorra.

  Die Skrif sê...

Want die Here self sal van die hemel neerdaal met ‘n geroep, met die stem van ‘n aartsengel en met geklank van die basuin van God; en die wat in Christus gesterf het, sal eerste opstaan.

Daarna sal ons wat in die lewe oorbly, saam met hulle in wolke weggevoer word die Here tegemoet in die lug; en so sal ons altyd by die Here wees.

Bemoedig mekaar dan met hierdie woorde.

1 Tessalonisense 4:16-18



Boodskap hub...Kies jou taal en aflaai gratis boodskappe van Broer Branham.