Ohio-rivier, 1933.
Eerste en tweede trek.


  Handelinge van die Profeet reeks.

Ohio-rivier, 1933.


Pearry Green.

Handelinge 26:13-15,
13 het ek, o koning, in die middel van die dag op die pad ‘n lig uit die hemel gesien, sterker as die glans van die son, wat my en my reisgenote omstraal het.
14 En toe ons almal op die grond val, hoor ek ‘n stem met my spreek en in die Hebreeuse taal sê: Saul, Saul, waarom vervolg jy My? Dit is hard vir jou om teen die prikkels te skop.
15 Toe sê ek: Wie is U, Here? En Hy sê: Ek is Jesus wat jy vervolg.

Dit was op 11 Junie 1933, terwyl Broer Branham besig was om te doop in die Ohio-rivier aan die voet van Springstraat in Jeffersonville, dat 'n vreemde Lig, soos 'n ster, skielik kom hy afkruip en hang oor sy kop. Daar was ongeveer vierduisend mense sit op die oewer kyk, baie van hulle was getuies van hierdie onverklaarbare verskynsel. Sommige gehardloop in vrees; ander het in aanbidding geval. Baie het hulle oor die betekenis van hierdie merkwaardige voorval besin. Net soos met Saul, het 'n stem uit die lig gepraat. Dit was die woorde, “Soos Johannes die Doper gestuur is om die eerste koms van die Here vooraf te gaan, jou boodskap sal loop voor sy wederkoms...”

As mense kan glo dat God Homself aan Paulus geopenbaar het in 'n vuurkolom wat hulle verhinder om geloof te hê dat God kon, en het, doen dit weer in die twintigste eeu? Maar selfs onder diegene wat deur God gebruik is  om die boodskap gegee aan die voet van Springstraat bevestig, deur tonge en interpretasie, daar is diegene wat daardie Broer Branham sal ontken was die voorloper met 'n boodskap voor die wederkoms van die Here Jesus Christus.

Ek weet van mense in San Antonio, Texas, wie God gebruik om hierdie woorde te herhaal, “Soos Johannes die Doper gestuur is...”, maar hulle ontken hom vandag. Hulle het óf geen vertroue in dit wat God in 1946 aan hulle gesê het nie, of hulle het so ver gevorder in hul teologie dat hulle voel dat hulle die oorspronklike profesie kan verander. Hoe dan ook, hulle is verkeerd. As God hierdie man met die gees van Elia gestuur hetom te gaan voor sy wederkoms en om die dinge reg te stel wat heengegaan het na die tradisie en afgedwaal van die Woord van Goden as God elke keer sy Woord aan hierdie man gehou het, het hy gesê: “So sê die Here” dan moet ons ook luister na sy leer.

Vertaalde uittreksels uit... "The Acts of the Prophet."
Chapter 6 - deur Pearry Green

Lees die volledige rekening in...
  "The Acts of the Prophet" (PDF Engels)


  Handelinge van die Profeet reeks.

Eerste trek.


Pearry Green.

Toe ek broer Branham die eerste keer sien, was dit die fase van sy bediening; die “trek” wat word gemanifesteer. Toe mense voor hom kom, tensy hy kon sigbaar sien hul kwaal, soos blindheid, wat kreupel, of verlamming, hy hulle sou neem deur die hand, en indien hulle sonde gehad in hul lewe, hy het hulle eers van hul sonde vertel. Dit wil sê, as daardie sonde nie alreeds bely is nie en onder die bloed van Jesus Christus. Hy sou hulle te waarsku, “Bely julle sondes voor jy kom.”

Een demoon hy altyd uitgeroep was sigaretrook - tabak. Hy erken op daardie tydstip, voor die Amerikaanse Mediese Vereniging en die Departement van Gesondheid, Onderwys, Welsyn en Dwelms het geweet, dat sigarette veroorsaak kanker. Hy kon die verband deur die gees van die ding sien, en aan die kaak gestel dit terug in die 1940's. Dit was ook voor vroue regtig begin rook. Destyds het jy nie gesien hoe baie vroue rook nie. U het nooit 'n advertensie in 'n tydskrif gesien van 'n vrou wat rook nie. Maar nadat die tabakbedryf al die mans gekry het wat hulle kon kry, hulle begin om dit gewild vir die vroue om te rook, en nou die sigaar bedryf het selfs het hulle op sigare en pype. Hulle het die verdere denigrasie van die vroue aangemoedig deur dit glansryk te laat lyk en iets te wense oor vir hulle om so goed te drink as rook. Nou kan jy nooit sien 'n advertensie wat die ware van die drankbedryf, tensy 'n vrou daarin is.

Net soos die vroue agteruitgegaan het, so het die Kerk agteruitgegaan. Vroue “tipe” die Kerk. Daar is geen manier waarop 'n man dit kan voorkom nie. Dit sal presies wees soos daardie engel in 1946 aan Broer Branham gesê het. Net soos die engel Paulus opdrag gegee het en dit het gebeur soos aan Paulus gesê is, so sal dit wees met die boodskap van hierdie engel, omdat dit van God gekom het tot 'n profeet van hierdie geslag.

Tweede trek.

Die tweede teken, of 'trek' hy sou die geheime van die hart ken. Hy kan net praat met mense sou wees en hy sal hulle naam en ander feite oor hulle te leer ken. (Onthou, “Want die woord van God is lewend en kragtig en skerper as enige tweesnydende swaard,... en is ‘n beoordelaar van die oorlegginge en gedagtes van die hart.”) Mense het begin om te sien hierdie gemanifesteer in die laat 1950's en vroeë 1960's in Broer Branham se bediening. Daaropvolgende visioene en gebeure in die laaste maande van sy lewe geopenbaar aan hom die doel van die eerste teken. Dit was om al die nabootsers na vore te bring en te openbaar. Seker genoeg, sommige kom uit met dit in hul linkerhand, ander in hul regterhand, sommige met 'n tinteling in hul elmboog, sommige met dit hul rug, en 'n paar sal dit voel in hul regteroor.

Dit was alles om te wys dat daar Jannes en Jambres tipes, selfs in hierdie geslag, want hulle het dit gedoen ter wille van vuil geld, vir wins en sonder omgee vir die mense, of die Woord van God, of die weg van heiligheid. Hulle sou uitspreek dat almal genees is en bring 'n smaad oor die Woord van God. Jesus het gesê: “Ek kan niks doen behalwe my bevel gegee deur my Vader.” Mense het na Broer Branham gekom en gesê: “Bid vir my; God het aan jou gesag gegee.” Hy antwoord: “Ja, ek het die gesag, maar ek het nie die gebod.” Hy sou dit nooit doen voordat God hom gewys het nie. Hy het niks gedoen nie, tensy die Vader hom gewys. Dank die Here vir die een wat met die Woord sal bly.

Toe die tweede trek begin, die gedagtes en bedoelinge van die hart te onderskei, hier kom 'n nuwe oes van evangeliste, en hulle ook kon jy die geheime van jou hart vertel en sê: “So sê die Here.” Daar is nie ruimte om dit alles te vertel nie, maar 'n volle begrip, volgens die openbaring van die Heilige Gees en die lig van die Woord van God, kan gevind word op die getapte boodskap van Broer Branham “Die Gesalfdes Aan Die Eindtyd.” Dit is 'n ware salwing van die Heilige Gees, maar hulle is vals vaartuie. Jy vra waar dit is in die Skrif? Matteus 7 sê dat daar diegene sal wees wat sê: “Here, Here, het ons nie in u Naam geprofeteer en in u Naam duiwels uitgedrywe en in u Naam baie kragte gedoen nie?” Maar Jesus antwoord hulle: “...Ek het julle nooit geken nie. Gaan weg van My, julle wat die ongeregtigheid werk!” Mense het gekom wat tekens en wonders gedoen het, en as dit moontlik was, sou hulle die uitverkorenes mislei. Hoekom? Omdat hulle die tekens gehad het, maar hulle het nie die Woord van God gehad nie, om na die liggaam van die Bruid te bring.

Broer Branham het 'n visioen gehad waar hy probeer om skoenveter 'n klein baba se skoen met 'n groot tou en hy kon dit nie doen nie omdat die tou groter was dan die oog van die skoen. In die tweede deel van hierdie visioen het hy vis gevang en hy het ander begin wys hoe om vis te vang. Dit is later geïnterpreteer om hom te beteken dat toe hy uitgaan met die teken in sy hand hy het probeer om dit te verduidelik aan die mense. Die Gees van die Here het met hom gespreek en gesê: “Jy kan nie leer Pinkster babas bonatuurlike dinge.” Dit was toe hy probeer het om ander predikers wys hoe om dieselfde ding wat hy gedoen het nie.

Vertaalde uittreksels uit...
"The Acts of the Prophet."
Chapter 8 - deur Pearry Green

Lees die volledige rekening in...
Die Engel Verskyn. (PDF)


  Die Skrif sê...

Die weg van God is volmaak; die woord van die HERE is gelouter; Hy is ‘n skild vir almal wat by Hom skuil.

Want wie is God buiten die HERE, en wie ‘n rots buiten onse God?

2 Samuel 22:31-32


Klik op 'n prentjieOm die volle grootte foto of PDF af te laai.


Die Handelinge van
die Profeet.
(PDFs)

Hoofstuk 3
Die Stem van die
Teken.
(PDF)

My Lewensverhaal
(William Branham).

(PDF)

How the Angel came
to me.
(PDF Engels)

Pearry Green personal
testimony.

(PDF Engels)

Huwelik en Egskeiding.

(PDF)

Die Verborgenheid
van Christus.

Engelse nuusbrief webwerf.

Die boek Openbaring.

 

God en Wetenskap
Indeks - Argeologie.

Die Wegraping kom.

 

Hoofonderrig van die
boodskap.

Die Goeie Nuus.
Jesus het gesterwe
vir jou sondes.

Waterdoop.

 
 

Die Bonatuurlike
Wolk.

Vuurkolom.

 

Die graf is leeg.
Hy het opgestaan.

Die Shekinah heerlikheid van God.

Die Voorlopers.

God is Lig.

Die Handelinge van
die Profeet.

Die Godheid het verduidelik.

Die Sewe Kerk Eeue.

Die Sewe Seëls.

God en Geskiedenis
reeks Indeks - Daniël.

Christelike wandel
reeks.

Bybelse Geologie.

 

Noag se Ark.

 

Die stem van die teken.

Oorspronklike sonde.
Was dit 'n appel?

Die naam van God.

Lewende woord reeks.

Die Eindtyd reeks.

Kersfees reeks.

Mitologie
Babilon, die bron.

Hierdie dag word
hierdie Skrif vervul.

Die Patmos Visioen.

 

Die Nikolaïete.

 

Doktriene Van
Bileam.

Daardie Vrou Isébel.

 

Dood. Wat dan?

 

Verborgenheid Babilon.

God en Wetenskap.
Mikrobiologie.

God en Wetenskap.
Kosmologie.

God en Wetenskap.
Die Dinosaurus Mite.

'N Profeet se regverdiging.

Aardbewing oordeel.

Armagéddon.

Die Engel Verskyn.
Huwelik En Egskeiding.

Ons Boodskap Lys.

Argeologie.
S’dom en `Amorra.


Boodskap hub...Kies jou taal en aflaai gratis boodskappe van Broer Branham.