Die Sewe Kerk Eeue.


  Handelinge van die Profeet reeks.

Die Sewe Kerk Eeue.


Pearry Green.

Broer Branham het in 1960 'n reeks belangrike preke getiteld "Die Sewe Kerk Eeue" gebaseer op Openbaring, hoofstukke 2 en 3. Die preke het die grondslag in die feit dat elkeen van die sewe Asiatiese kerke genoem in hierdie hoofstukke kan vergelyk word met 'n ouderdom in die geskiedenis van die kerk. 'N Gedetailleerde bespreking van die belangrike openbarings gebring deur Broer Branham in hierdie preke sou te lank om hier aan te bied nie; egter die hardgebonde volume geregtig "Die Openbaring van Jesus Christus" bevat die transkripsie van die sewe kerk eeue preke en kan verkry word van;
[BNL webwerf bladsy: Die Sewe Kerk Eeue.] (PDF Engels)

In kort, in Openbaring, hoofstukke 2 en 3, elke boodskap aan elke kerk begin met: “Skryf aan die engel van die gemeente in (Éfese) (Smirna) (Pérgamus) (Thiatíre) (Sardis) (Filadelfía) (Laodicéa):...” Wanneer Broer Branham, onder die inspirasie van God, gebring om ons die openbaring van die verborgenheid van hierdie sewe kerk eeue, deur die leierskap van die Heilige Gees en goddelike visie, hy het die grense van hierdie eeue in die geskiedenis bepaal. Die woord "engel" is geopenbaar as "boodskapper" in hierdie aansoek. God het ook aan hom geopenbaar die naam van elke boodskapper aan elke ouderdom. Byvoorbeeld, Paulus was die eerste boodskapper van die eerste kerk ouderdom. Die ouderdom het ongeveer 53 A.D begin, en geduur tot ongeveer 170 A.D, die tyd wanneer die krag van God in sy kerk begin afneem. Die voorwaardes in die ooreenstemmende Asiatiese kerk van Efese, geopenbaar deur die Gees aan Johannes die Openbarer, soos gegee in Openbaring, hoofstuk 2, verse 1 tot 7, pas perfek by die geestelike toestande van die kerk, die ongelowiges teenwoordig, en die antichris op daardie tydstip in die kerkgeskiedenis.

Die tweede boodskapper het dieselfde leer geleer en aan dieselfde waarhede onderhou wat Paulus geleer het. Hierdie ouderdom het van ongeveer die jaar 170 geduur tot die jaar 312. Die boodskapper tot hierdie ouderdom was ongetwyfeld Irenaeus.

Die derde kerk ouderdom was Pérgamus, begin net voor die raad van Nicea, in 325, en blywende tot aan die begin van die Donker Eeue in die jaar 606. Die boodskapper was 'n man met die naam Martin.

Toe het die Thiatire ouderdom gekom, tydens die Donker Eeue tot 1520, wie se boodskapper was Columba. Hy was waarlik 'n man van God, hou 'n boodskap aan die einde van daardie ouderdom, probeer om 'n paar waarheid en 'n bietjie lig te bring na 'n geestelik verduisterde wêreld.

Die Sardis ouderdom het vanaf die jare 1520 uitgestrek (tyd van die hervorming) tot 1750. Die boodskapper was Martin Luther. Openbaring hoofstuk 3, vers 2, praat van 'n gebrek aan die lewe in die kerk. Martin Luther het net gekoop wat nodig was - lewe in dié wat dood is, donker, en somber was. Daar was geen lig in die Donker Eeue. Die antichris het so 'n houvas gekry dat die kerk weggedoen alles vir geld, insluitende verlossing aan die mense, wanneer Martin Luther het uitgekom met die eerste lig vir daardie dag, huilend, “...Maar die regverdige sal uit die geloof lewe.”

Toe het die Goue ouderdom, die Filadelfiese ouderdom, die ouderdom van Broerlike liefde, kom in vanaf ongeveer 1750 tot die draai van die twintigste eeu, toe die Heilige Gees eerste in 1906 in Azusastraat geval het, op Amerika se weskus. Geen twyfel dat John Wesley, met sy boodskap van heiligmaking, was 'n man van God gestuur om te doen en vervul die Skrif dat Johannes die Openbaarder geskryf op die eiland van Patmos vir hierdie ouderdom.

Die sewende ouderdom is die Laodicense ouderdom. Dit is ons dag. Ek kan nie in staat wees om finaal die eerste ses eeue bewys, maar beslis moet ons in staat wees om vandag na die toestande van die kerk te kyk en sien dat dit pas by die kerk van Laodicéa. Die Laodicense Ouderdom, die ouderdom wat "mense se regte" beteken, waar, as die mense nie hou van wat die prediker preek nie, kry hulle net 'n ander prediker. Johannes skryf van die Laodicense ouderdom in Openbaring hoofstuk 3, verse 14 tot 22:

14 En skryf aan die engel van die gemeente van die Laodicense: Dít sê die Amen, die getroue en waaragtige Getuie, die begin van die skepping van God:
15 Ek ken jou werke, dat jy nie koud is en ook nie warm nie. Was jy tog maar koud of warm!
16 Maar nou, omdat jy lou is en nie koud of warm nie, sal Ek jou uit my mond spuug.

Wat kom uit die mond van God? “...Die mens sal nie van brood alleen lewe nie, maar van elke woord wat deur die mond van God uitgaan.” As mense vandag wat hulself Christene noem sou die Woord van God aanvaar as die Woord van God, dan sou hulle nie meer louwarm wees nie; hulle sal warm wees. Daar is diegene al wat net genoeg waarheid om skaars weet dat Jesus Christus is die Verlosser van die wêreld, maar tog het hulle die evangelie verander. Kyk net na die toestand van die kerk vandag. (Onthou hierdie is nie my lering; hulle is die leer van Broer Branham. Broer Branham het gesê dat die kerk vandag is ryk; dit word met goedere verhoog; dit sê dat dit niks nodig het nie, maar terselfdertyd volgens Openbaring hoofstuk 3, vers 17: “...en jy weet nie dat dit jy is wat ellendig en beklaenswaardig en arm en blind en naak is nie.” en die mees jammerlike van alles is dat dit “Weet dit nie.” Broer Branham verduidelik verder op die toestande van hierdie ouderdom in sy preek getiteld “En weet dit nie” in Augustus 1965 in Jeffersonville gepreek.

Nog nooit tevore het die kerk - dit is georganiseerde Christendom - so ryk geword nie, so met goedere toegeneem. Sommige eie woonstel komplekse, winkelsentrums, en selfs fabrieke. In Italië is een van die groot besighede was nie eens in staat om amptenare te verkies nie totdat die Romeinse Kerk die volmag van stemme ingedien het, so groot was die blok voorraad wat deur daardie kerk besit word. Wat is die meeste predikers vandag, indien nie promotors nie? Die suksesvolste is diegene wat kan bevorder, organiseer en bied 'n program aan met sulke vermaak uit die preekstoel dat die skares te verhoog - net soos die offers en die geboue. Hulle het vir hul gemeentes verhoogkunstenaars geword. TV en radio dra hul boodskappe van vermaak. Hulle betaal selfs hul sangers. Waar is die leierskap van die Heilige Gees? Dit was die dinge dat Broer Branham in hierdie geslag uitgeroep het. Sekerlik het die wêreld hom nie geglo nie; hulle het hom nie aanvaar nie.

Johannes gaan voort in Openbaring 3:18,

18 Ek raai jou aan om van My te koop goud wat deur vuur gelouter is, sodat jy kan ryk word; en wit klere, dat jy jou kan aantrek en die skande van jou naaktheid nie openbaar word nie; en salf om jou oë te salf, sodat jy kan sien.

Onthou die Fariseërs beweer dat lig het, daarom was hulle blind. Ek vermaan julle, net soos Broer Branham, om oogsalf te verkry, om noukeurig weer te kyk na wat God gedoen het sodat jy kan ook het oog salf toegepas en glo dat God hierdie geslag besoek het, dat Hy 'n profeet, ja, gestuur het meer as 'n profeet - die boodskapper van die Laodicense Kerk Eeue, 'n man onder die naam van William Branham, met die gees van Elia oor hom.

Kyk na die finale toestand van hierdie kerkouderdom. Volgens die Skrif het Jesus self gesê: “Kyk, Ek staan by die deur en Ek klop...” Hierdie Skrif is jare lank verkeerdelik gebruik deur goed bedoelende predikante, sê dat Jesus aan die deur van die hart klop; maar 'n nader kyk onthul dat dit Jesus Christus self uitsit van sy eie kerk in die laaste kerkleeftyd. Dit het Christeloos geword. Hulle het God nie meer nodig nie: hulle het geld, programme, stelsels. Billy Graham self sê dat indien die Heilige Gees is van die aarde teruggetrek, negentig persent van die aktiwiteite van die kerk sou voortgaan reg op, wat beteken dat net tien persent word deur die Heilige Gees gerig. Die ander negentig persent is mensgemaakte program. Hulle het nie Christus nodig nie. Dit is die dag wanneer Jesus by die deur van sy eie kerk staan en sê: “Kyk, Ek staan by die deur en Ek klop. As iemand my stem hoor en die deur oopmaak, sal Ek ingaan na hom toe en saam met hom maaltyd hou, en hy met My.”

Ek het hierdie kerk eeue gebring in kort in hierdie hoofstuk. Maar ek sal jou vertel van hierdie gebeurtenis in Broer Branham se lewe: toe hy klaar was met die preek van hierdie reeks boodskappe, aan u gebring kortliks in hierdie hoofstuk, hierdie pilaar van vuur wat ek dikwels in vorige hoofstukke het genoem het in die gemeente gekom van ongeveer ses honderd mense, en die weerspieëling van hierdie pilaar van vuur het hierdie sewe kerk eeue gevestig op die muur, net soos Broer Branham hulle op 'n swartbord geteken het. Daar was baie mense wat dit gesien en geglo dit. Ander het dit nie aanvaar nie, selfs toe.

Vertaalde uittreksels uit...
"The Acts of the Prophet." Hoofstuk 10
deur Pearry Green
Lees die volledige rekening in...
Meer as 'n Profeet. (PDF)


  Aflaai...

Klik op 'n prentjieOm die volle grootte foto of PDF af te laai.


Vuurkolom.

Bonatuurlike Wolk.

Die Handelinge van
die Profeet.
(PDFs)

Hoofstuk 10
Meer as 'n Profeet.

(PDF)

Voor...

Na...

My Lewensverhaal
William Branham.

(PDF)

How the Angel came
to me.
(PDF Engels)

Die Verborgenheid
van Christus.

Engelse nuusbrief webwerf.

Die boek Openbaring.

 

God en Wetenskap
Indeks - Argeologie.

Die Wegraping kom.

 

Hoofonderrig van die
boodskap.

Die Goeie Nuus.
Jesus het gesterwe
vir jou sondes.

Waterdoop.

 
 

Die Bonatuurlike
Wolk.

Vuurkolom.

 

Die graf is leeg.
Hy het opgestaan.

Die Shekinah heerlikheid van God.

Die Voorlopers.

God is Lig.

Die Handelinge van
die Profeet.

Die Godheid het verduidelik.

Die Sewe Kerk Eeue.

Die Sewe Seëls.

God en Geskiedenis
reeks Indeks - Daniël.

Christelike wandel
reeks.

Bybelse Geologie.

 

Noag se Ark.

 

Die stem van die teken.

Oorspronklike sonde.
Was dit 'n appel?

Die naam van God.

Lewende woord reeks.

Die Eindtyd reeks.

Kersfees reeks.

Mitologie
Babilon, die bron.

Hierdie dag word
hierdie Skrif vervul.

Die Patmos Visioen.

 

Die Nikolaïete.

 

Doktriene Van
Bileam.

Daardie Vrou Isébel.

 

Dood. Wat dan?

 

Verborgenheid Babilon.

God en Wetenskap.
Mikrobiologie.

God en Wetenskap.
Kosmologie.

God en Wetenskap.
Die Dinosaurus Mite.

'N Profeet se regverdiging.

Aardbewing oordeel.

Armagéddon.

Die Engel Verskyn.
Huwelik En Egskeiding.

Ons Boodskap Lys.

Argeologie.
S’dom en `Amorra.

  Die Skrif sê...

Aan hom wat oorwin, sal Ek gee om saam met My te sit op my troon, soos Ek ook oorwin het en saam met my Vader op sy troon gaan sit het.

Wie ‘n oor het, laat hom hoor wat die Gees aan die gemeentes sê.

Openbaring 3:21-22



Boodskap hub...Kies jou taal en aflaai gratis boodskappe van Broer Branham.