Die boek Openbaring.


  Die boek Openbaring reeks.

Die Openbaring van Heilige Johannes.


William Branham.

Lees die volledige rekening in...
Die Openbaring van Jesus Christus.

Openbaring 1:1-3,
“Die Openbaring van Jesus Christus wat God Hom gegee het om aan Sy diensknegte te toon wat gou moet gebeur; en wat Hy deur die sending van Sy engel aan Sy dienskneg Johannes te kenne gegee het,
wat getuig het van die Woord van God en die getuienis van Jesus Christus-alles wat hy gesien het.
Salig is hy wat die woorde van die profesie lees, en die wat dit hoor en bewaar wat daarin geskrywe is want die tyd is naby.”

Die skrywer (nie outeur nie) van hierdie boek is Johannes die goddelike. Geskiedkundiges stem saam dat hy die laaste deel van sy lewe geleef het in Efese, hoewel gedurende die tyd wat hy die boek geskrywe het was hy op die eiland Patmos. Dit is nie die lewe van Johannes nie, maar dit is die Openbaring van Jesus Christus in die toekomstige kerkeeue. In vers drie word dit genoem 'n profesie en dit is wat dit werklik is.

Hierdie boek word gewoonlik genoem die Openbaring van Heilige Johannes, maar dit is verkeerd. Dit is die Openbaring van Jesus Christus soos gegee aan Johannes vir Christene deur al die eeue. Dit is die enigste boek in die hele Bybel wat deur Jesus Self geskryf is, deur persoonlik te verskyn aan 'n skrywer.

Dit is die laaste Boek van die Bybel, tog vertel dit die begin en die einde van die dispensasies van die Evangelie.

Nou die Griekse woord vir openbaring is “apokalips” wat “onthulling” beteken. Hierdie onthulling is perfek beskryf in die voorbeeld van 'n beeldhouer wat sy werk onthul, wat dit vertoon aan die toeskouer. Dit is 'n blootstelling, wat openbaar wat verborge was. Nou die ontbloting is nie net die openbaring van die Persoon van Christus nie, maar dit is DIE OPENBARING VAN SY TOEKOMSTIGE WERKE IN DIE AANKOMENDE SEWE KERK TYDPERKE. Die belangrikheid van openbaring deur die Gees vir 'n ware gelowige kan nooit te veel benadruk word nie. Openbaring beteken meer vir jou as wat jy miskien besef. Nou ek praat nie oor hierdie Boek van Openbaring en jy nie. Ek praat van ALLE openbaringe. Dit is verskriklik belangrik vir die kerk. Onthou julle in Matthéüs 16 waar Jesus die dissipels hierdie vraag gevra het,
“Wie sê die mense is Ek die Seun van die Mens? En hulle het gesê, Sommige sê dat U Johannes die Doper is: party, Elía; en ander, Jeremiah, of een van die profete. Hy sê vir hulle, Maar wie sê julle dat ek is? En Simon Petrus antwoord en sê: U is die Christus, die Seun van die lewende God. En Jesus antwoord en sê vir hom: Geseënd is jy, Simon Bar-Jona; want vlees en bloed het dit nie aan jou geopenbaar nie, maar My Vader Wat in die hemel is. En ek sê vir jou, dat jy Petrus is, en op hierdie rots sal Ek My kerk bou; en die poorte van die hel sal nie daarteen standhou nie.”

Die Rooms Katolieke sê dat die kerk gebou is op Petrus. Nou dit is regtig vleeslik. Hoe kon God die kerk op 'n man bou wat so onstabiel was dat hy die Here Jesus ontken en gevloek het terwyl hy dit gedoen het? God kan nie Sy kerk op enige man bou gebore in sonde nie. En dit was nie een of ander rots wat daar gelê het nie asof God die grond geheilig het op daardie kol nie. En dit is nie soos die Protestante sê nie, dat die kerk op Jesus gebou is. Dit was die OPENBARING. Lees dit soos dit geskryf is: “Vlees en bloed het dit nie GEOPENBAAR nie, MAAR MY VADER HET DIT GEOPENBAAR, en OP HIERDIE ROTS (OPENBARING) SAL EK MY KERK BOU: Die kerk is gebou op Openbaring, op die “So Spreek die Here.”

Hoe het Abel geweet wat om te doen om 'n regte offerhande vir God te offer? Deur geloof het hy die openbaring van die bloed ontvang. Kain het nie so 'n openbaring gekry nie (selfs al het hy 'n opdrag gehad) so hy kon nie die regte offerhande offer nie. Dit was 'n openbaring van God wat die verskil gemaak het en Abel ewige lewe gegee het. Nou jy kan nou vat wat die pastoor sê, of wat die teologiese skool leer, en al mag dit vir jou geleer word met welsprekenheid, totdat God aan jou openbaar dat Jesus die Christus is, en dat dit die bloed is wat jou reinig, en dat God jou Verlosser is, sal jy nooit Ewige lewe hê nie. Dit is die Geestelike openbaring wat dit doen.

Nou ek het gesê dat hierdie Boek van Openbaring die openbaring van Jesus is en wat Hy in die kerke doen vir daardie sewe eeue. Dit is 'n openbaring want die dissipels, self, het nie hierdie geskrewe waarhede geweet nie. Dit was nie aan hulle voorheen geopenbaar nie. Onthou julle dat hulle na Jesus toe gekom het in die Boek van Handelinge en Hom gevra het: “Gaan U op hierdie tyd die koninkryk teruggee aan Israel?” En Hy het gesê: “Dit is nie vir julle om te weet die tye of die seisoene nie.” Daardie manne het steeds gedink aan Jesus met 'n aardse koninkryk. Maar dit was 'n geestelike koninkryk wat Hy sou bou. Selfs Hy kon nie vir hulle vertel van Sy plek daarin nie, want die Vader het dit nie aan Hom geopenbaar nie. Maar nou na Sy dood en opstanding, en op hierdie spesifieke tyd in Sy bemiddeling ministerie, is Hy in staat om hier in hierdie openbaring van Homself uiteen te sit aan Johannes wat Sy glorie en teenwoordigheid in die kerk sou beteken en doen.

In hierdie openbaring sê Hy vir ons wat die einde van die duiwel is. Hy vertel hoe Hy gaan handel met die duiwel en hom in die meer van vuur werp. Hy openbaar die einde van die goddelose wat Satan volg. En Satan haat dit.

Het julle ooit opgelet hoe Satan twee boeke van die Bybel haat meer as die ander? Deur liberale teoloë en pseudonieme-wetenskaplikes val hy altyd die Boek van Génesis en die Boek van Openbaring aan. In beide van hierdie boeke vind ons Satan se oorsprong, sy vreeslike maniere en sy vernietiging. Dit is waarom hy hulle aanval. Hy haat om blootgestel te word, en in daardie boeke word hy blootgestel vir presies wat hy is. Jesus het gesê oor Satan: “Hy het geen deel in My en ek het geen deel in hom nie.” Die duiwel sou dit graag anders wou bewys het; maar hy kan nie, so hy doen alles wat hy kan om die vertroue in die Woord te vernietig. Maar wanneer die kerk Satan nie glo nie en die Gees se openbaring van die Woord glo, die poorte van die hel kan nie teen haar standhou nie.

Laat my net 'n woord hier insit van my eie bediening, as julle nie omgee nie. Julle almal weet dat hierdie gawe in my lewe bonatuurlik is. Dit is 'n gawe waardeur die Heilige Gees in staat is om siektes te onderskei, en die gedagtes van mense se harte, en ander verborge dinge wat slegs God kon weet en aan my openbaar. Ek wens julle kan saam met my staan en die gesigte van mense sien wanneer Satan weet dat hy blootgestel gaan word. Nou, dit is nie die mense waarvan ek praat nie. Dit is dat Satan 'n houvas in hulle lewens het deur sonde, onverskilligheid, en siekte. Maar julle moet hulle gesigte sien. Satan weet dat hy blootgestel gaan word, en die mees eienaardige verandering kom oor die mense se gelaat. Satan is bang. Hy weet dat die Gees van God die mense gaan vertel van sy werke. Dit is waarom hy hierdie dienste so baie haat. Wanneer name geroep word en siektes geopenbaar word, Satan haat dit. Nou wat is dit? Dit is nie gedagte lees nie, dit is nie telepatie nie, nog is dit towerkuns. Dit is 'n OPENBARING deur die Heilige Gees. Dit is die enigste manier hoe ek dit kan weet. Natuurlik sal die vleeslike gemoed dit enigiets noem behalwe die Heilige Gees.

Laat ek vir julle 'n ander rede wys waarom Satan hierdie Boek van die Openbaring van Jesus Christus haat in die kerk. Hy weet dat Jesus Christus dieselfde is gister, en vandag, en tot in ewigheid, en Hy verander nie. Hy weet dit 'n heelwat meer as negentig persent van die teoloë. Hy weet dat aangesien God onveranderlik is in Sy natuur, dan is Hy net so onveranderlik in Sy weë. Daarom weet Satan verseker dat die oorspronklike kerk by Pinkster met die krag van God (Markus 16 in aksie) is die Ware Kerk wat Jesus aanspraak maak op as Sy eie. Alles anders is vals. Dit moet wees.

Nou onthou dit. Christus in die Ware Kerk is 'n voortsetting van die Boek van Handelinge. Maar die Boek van Openbaring toon hoe die antichris gees in die kerk sou inkom en dit besoedel, dit louwarm maak, formeel en kragteloos. Dit ontbloot Satan, openbaar sy werke (poging om God se mense te verwoes en die minagting van God se woord) reg tot by die tyd wat hy in die meer van vuur gegooi word. Hy baklei dit. Hy kan dit nie staan nie. Hy weet dat as die mense die WARE OPENBARING van die WARE KERK kry en wat sy is, waarvoor sy staan en dat SY DIE GROTER WERKE KAN DOEN, dan sal sy 'n onoorwonne mag wees. As hulle 'n ware openbaring van die twee geeste kry in die raamwerk van die Christen kerk, en deur God se Gees onderskei en die antichris gees weerstaan, dan sal Satan kragteloos wees voor haar. Hy sal definitief gefnuik wees vandag soos toe Christus sy elke poging weerstaan het om krag te kry oor Hom in die woestyn. Ja, Satan haat openbaring. Maar ons het dit lief. Met ware openbaring in ons lewens, kan die poorte van die hel nie teen ons standhou nie, maar ons sal seevier oor hulle.

Julle sal onthou dat ek in die begin van die boodskap genoem het dat hierdie Boek wat ons bestudeer is die ware openbaring van Jesus, Homself, in die kerk en Sy werk in die toekomstige eeue. Toe het ek dit genoem dat dit die Heilige Gees vat om ons openbaring te gee anders sal ons faal om dit te kry. As ons hierdie twee gedagtes saam sit sal julle sien dat dit nie net gewone studie en denkwyse sal neem om hierdie Boek werklik te maak nie. Dit gaan die werk van die Heilige Gees neem. Dit beteken dat hierdie Boek nie geopenbaar kan word aan enigeen behalwe 'n spesiale klas mense nie. Dit sal een met profetiese begrip vat. Dit sal eis dat jy die vermoë het om van God te hoor. Dit sal bonatuurlike instruksie eis, nie net 'n student wat vers met vers vergelyk nie, hoewel dit goed is. Maar 'n geheim vereis die leer van die Gees of anders sal dit nooit heeltemal duidelik wees nie. Hoe ons nodig het om van God te hoor en onsself oop te lê en toe tegee aan die Gees om te hoor en te weet.

Soos ek alreeds gesê het, hierdie Boek (Openbaring) is die voleinding van die Skrifte. Dit is geplaas presies reg in die beginsel van die Skrif; teen die einde. Nou kan julle weet waarom dit sê dat enigeen wat dit lees of hoor is geseënd. Dit is die openbaring van God wat jou die mag oor die duiwel sal gee. En julle kan sien waarom hulle wie sou byvoeg of daarvan wegneem sou vervloek wees. Dit sou so moes wees, wie kan byvoeg of wegneem van die volmaakte openbaring van God en die vyand oorwin? Dit is so eenvoudig. Daar is niks met sulke triomfanklike krag soos die openbaring van die Woord nie. Kyk, in vers drie word 'n seëning uitgespreek aan diegene wat spesiale aandag aan hierdie Boek gee. Ek dink dit verwys na die Ou Testament gewoonte van die priesters wat die Woord vir die gemeente in die oggend gelees het. Sien, baie kon nie lees nie so die priester moes vir hulle lees. Solank as dit die Woord was, was die seëning daar. Dit het nie saak gemaak of dit gelees of gehoor was nie.

“Die tyd is op hande.” Die tyd was nie op hande voorheen nie. In die wysheid en ekonomie van God kon hierdie magtige openbaring (hoewel ten volle bekend aan God) nie voortkom nie. Dus kan ons dadelik 'n beginsel leer—die openbaring van God vir elke eeu kan net kom in daardie eeu, en op 'n spesifieke tyd. Kyk na die geskiedenis van Israel. Die openbaring van God aan Moses het gekom net op 'n spesifieke tyd in die geskiedenis, en selfs meer spesifiek dit het gekom toe die mense na God uitgeroep het. Jesus, Self, het by die volheid van tyd gekom, Hy is die volledige Openbaring van die Godheid. En in hierdie eeu (Laodicése) sal die openbaring van God in die regte tyd kom. Dit sal nie huiwer nie, nog sal dit ontydig wees nie. Dink aan dit en let op, want ons is in die eindtyd vandag.

Lees die volledige rekening in...
Die Openbaring van Jesus Christus.



Die boek Openbaring.
Gaan voort op volgende bladsy.
(Die Godheid van Jesus Christus.)



 
 


Boodskap hub...Kies jou taal en aflaai gratis boodskappe van Broer Branham.


Die Verborgenheid
van Christus.

Engelse nuusbrief webwerf.

Die boek Openbaring.

 

God en Wetenskap
Indeks - Argeologie.

Die Wegraping kom.

 

Hoofonderrig van die
boodskap.

Die Goeie Nuus.
Jesus het gesterwe
vir jou sondes.

Waterdoop.

 
 

Die Bonatuurlike
Wolk.

Vuurkolom.

 

Die graf is leeg.
Hy het opgestaan.

Die Shekinah heerlikheid van God.

Die Voorlopers.

God is Lig.

Die Handelinge van
die Profeet.

Die Godheid het verduidelik.

Die Sewe Kerk Eeue.

Die Sewe Seëls.

God en Geskiedenis
reeks Indeks - Daniël.

Christelike wandel
reeks.

Bybelse Geologie.

 

Noag se Ark.

 

Die stem van die teken.

Oorspronklike sonde.
Was dit 'n appel?

Die naam van God.

Lewende woord reeks.

Die Eindtyd reeks.

Kersfees reeks.

Mitologie
Babilon, die bron.

Hierdie dag word
hierdie Skrif vervul.

Die Patmos Visioen.

 

Die Nikolaïete.

 

Doktriene Van
Bileam.

Daardie Vrou Isébel.

 

Dood. Wat dan?

 

Verborgenheid Babilon.

God en Wetenskap.
Mikrobiologie.

God en Wetenskap.
Kosmologie.

God en Wetenskap.
Die Dinosaurus Mite.

'N Profeet se regverdiging.

Aardbewing oordeel.

Armagéddon.

Die Engel Verskyn.
Huwelik En Egskeiding.

Ons Boodskap Lys.

Argeologie.
S’dom en `Amorra.

  Die Skrif sê...

Want die grond wat die reën indrink wat dikwels daarop val, en nuttige plante voortbring ter wille van hulle vir wie dit ook bewerk word, het deel aan die seën van God.

Maar as dit dorings en distels oplewer, deug dit nie en is naby die vervloeking- die einde daarvan is verbranding.

Hebreërs 6:7-8


Klik op 'n prentjieOm die volle grootte foto of PDF af te laai.


Die Handelinge van
die Profeet.
(PDFs)

Huwelik En Egskeiding.

(PDF)

My Lewensverhaal
(William Branham).

(PDF)

How the Angel came
to me.
(PDF Engels)